חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הגיע הזמן

לומדים נהיגה? משרד התחבורה בבשורה אדירה ומהפכנית עבורכם

בימים אלו מקדמים במשרד התחבורה בראשות השרה מירי רגב נוהל חדש לפיו יופחת דרמטית מספר השיעורים המינימלי הנדרש להגשה למבחן נהיגה ברכב אוטומטי ל-22 בלבד | הפרטים המלאים >
פקרדיט: freepik

נוהל חדש אותו מקדמים במשרד התחבורה בראשות השרה רגב יצומצם דרמטית מספר שיעורי הנהיגה המינימלי הנדרש להגשה לטסט: מ-28 שיעורים בני 40 דקות כיום – ל-22 בלבד.

על פי הדיווח ב-N12, צמצום השיעורים יהיה תקף לתלמידים שלומדים לנהוג על רכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית. המשמעות היא שאפשר יהיה לקבל רישיון נהיגה לאחר פחות מ-15 שעות לימוד על הכביש.

גורמים במשרד התחבורה אומרים ל-N12: “כי ההחלטה התקבלה לאחר עבודת מטה יסודית בראשות מנכ"ל משרד התחבורה משה בן-זקן וראש רשות הרישוי יוסי נזרי. במסגרת העבודה נעשו השוואות לתנאי קבלת הרישיון במדינות באיחוד האירופי ובארה"ב. לפי משרד התחבורה, גם לאחר החלת הנוהל החדש מספר השיעורים המופחת עדיין יהיה גדול יותר מהמקובל במדינות אלו ויקיף את כל מטרות הלימוד המוגדרות”.

עוד על פי הדיווח, בימים אלו מגובשת חוות דעת בנושא ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים. לטענת גורמים במשרד התחבורה, חוות הדעת צפויה לתמוך בעמדת השרה ולקבוע שהפחתת מספר השיעורים לא תפגע בכשירות תלמידי הנהיגה. הנוהל החדש יפורסם בקרוב להערות הציבור שיילקחו בחשבון ובהתייעצות עם ארגון מורי הנהיגה, שצפוי להביע התנגדות למהלך.

אולי יעניין אותך

בסביבת המשרד מציינים ואומרים ל-N12: “ההחלטה גובשה בין היתר במטרה להקל על יוקר המחיה של התלמידים: כיום מחירו של שיעור נהיגה הוא 200-120 שקלים, כך שההפחתה הצפויה תניב ללומדים חיסכון של מאות שקלים. מחיר השיעור נקבע בשוק חופשי”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אנונימי
26 ימים לפני

אז אם יעשו פחות שיעורים המחירים של השיעורים יעלו, לא חוסכים בשום דבר, השיעורים יתייקרו גם ככה

אזרח
26 ימים לפני

אין קשר בין מס. השיעורים לבין היכולת לעבור טסט . זה נועד למורי הנהיגה לעוד כסף .

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן