חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ישועה לכלל ולפרט

בקשתו של הרב אבוחצירא במהלך שיעורו השבועי

ללמוד כל יום בבית עמוד אחד מספר ה"זוהר": כך ביקש הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא במהלך שיעורו השבועי • אצלנו נוהגים בכל מוצאי שבת לאחר ההבדלה ללמוד זוהר

הרב מאיר אבוחצירא במהלך השיעור

השבוע הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא שליט"א רבה של הסיטי ורב ק"ק "תפארת רפאל" במהלך שיעורו השבועי בו התיחס לדמותו המזהירה של התנא רבי שמעון בר יוחאי זיע"א שהילולתו חלה במוצ"ש האחרון.

בדבריו פנה לציבור ואמר, נכון שעם ישראל השתתף בהמוניו בהילולת לג' בעומר כל אחד במחוזותיו והיו אף שכאלה שזכו להגיע לציון עצמו, לפני או ביום או לאחר ההילולא, אבל דבר אחד חשוב לכולנו, כל אחד צריך ישועה בכלל ובפרט בכל נושא שהוא, מי שרוצה לזכות לכך, כל יום יקבל על עצמו לקרוא עמוד אחד מהזוהר בתוך הבית בלילה עמוד אחד, הנה מה טוב שיתחילו כבר מעכשיו מספר בראשית ויראו ישועות כל ערב בתוך הבית, מחוץ לבית זה משהו אחר.

תראו, אנו מנהגנו כאן בקהילה כל מוצאי שבת, מיד לאחר ההבדלה לקורא קטע מהפרשה של השבוע בזוהר, פותחים את השבוע בזוהר, רבותי ה"זוהר" זה שמירה גדולה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן