חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בשורה לצרכנים

בקרוב: הוזלה משמעותית במחירי הגבינות בישראל | הדיווח המלא

בהחלטה אותה קיבל שר הכלכלה והתעשיה ח״כ ניר ברקת (הליכוד) הייבוא לגבינות לכל הרשתות יגדל בפטור ממכס - מה שצפוי להוזיל בעשרות אחוזים את מחירי הגבינות בישראל

קרדיט: freepik

מחירי הגבינות בישראל ידועים כיקרים מאד. כעת אנו מפרסמים כי בעקבות החלטה אותה קיבל היום שר הכלכלה והתעשיה ח״כ ניר ברקת (הליכוד) מחירי הגבינות בישראל צפויים לרדת באופן משמעותי בעשרות אחוזים.

במשרד הכלכלה פירסמו היום החלטה על כל שיבואנים ורשתות מזון יוכלו לייבא לישראל כ-5,500 טון ללא מכס, הגדלה משמעותית ממה שכיום פטורים מלשלם מכס (כ-600 טון).

״הורדת המכס לכמות כזו ענקית של ייבוא גבינות לישראל צפוי להוריד את מחיר הגבינות בעשרות אחוזים״ אומר אחד מיבואנים הגדולים של גבינות.

מחירי הגבינות כולם צפויים לרדת כבר בקרוב לכל אחד מאתנו, מלבד מחיר הגבינה הצהובה שלא צפוי לרדת מהצעד אותו נקטו במשרד הכלכלה.

אולי יעניין אותך

שר הכלכלה והתעשיה ח״כ ניר ברקת הגיב הערב להחלטה: ״אני שמח לבשר לכם על החלטה חשובה שקיבלתי – שתוזיל לכם את מחירי הגבינות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ישראל
1 שנה לפני

בעלות של הורדת הורדת המכסים אפשר היה לסבסד את יצרני החלב ולא לפרנס רפתנים פולניים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן