חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרסום ראשון

בעקבות העומס בישיבות הגדולות – רבני הוועדה בגור בהחלטה מכרעת

בעקבות עומס רב בישיבה הגדולה בחסידות גור - רבני הוועדה הכריעו על פתיחת ישיבה חדשה בשנה הקרובה בראשות בנו של הרבי הרה״צ רבי נחמיה אלתר שליט״א, תושב אשדוד | הפרטים המלאים >

בחורי חסידות גור במבחן. צילום: שוקי לרר

כך מתכוננים בחסידות גור להתמודד עם העומס בישיבה הגדולה: בשנים האחרונות פתחו בכלל מוסדות החסידות בנוסף לישיבות הקטנות – את הישיבות הגבוהות, שם לומדים הבחורים בגילאי 19-21, ואז עוברים הבחורים לישיבה הגדולה בירושלים – ׳פאר ישראל׳.

בעקבות העומס הרב שנוצר בישיבה, הכריעו בימים האחרונים רבני הוועדה בחסידות כי ישיבה חדשה תפתח בנוסף לישיבה הקיימת, גם היא צפויה להיפתח בעיר הקודש ירושלים.

בהודעה אותה קיבלו הבחורים נכתב: ״כאשר בישיבת 'פאר ישראל' המתנוססת לתפארה, צר המקום מהכיל, ובכדי שלכל בחור יהיה מקום להתעלות בתורה ויראת שמים במסגרת ישיבתית עם תנאי פנימיה נאותים, הוחלט לפתוח בזמן הבעל״ט עוד ישיבה גדולה – ישיבת 'פאר ישראל' ב', בעיה״ק ירושלים ת״ו״.

ראש הישיבה

ל׳חרדים אשדוד׳ נודע כי מי שנבחר לעמוד בראשות הישיבה הוא בנו של הרבי מגור, הרה״צ רבי נחמיה אלתר שליט״א, תושב העיר אשדוד, ומי שעומד היום בראשות הישיבות בעיר אשדוד.

אולי יעניין אותך
יעמוד בראשות הישיבה. הרה"צ רבי נחמיה אלתר

יחד איתו נבחרו לעמוד בצוות ההיגוי להקמת הישיבה: הרב משה בצלאל אלתר, הרב ישראל פנחס גוטסמן והרב שמעון גוטרמן.

‏‏לבחורים נאמר כי ״צוות ההיגוי עמל ושוקד על כל הפרטים, ובעזרת ה' יביאו ממיטב מרביצי התורה והמחנכים, בכדי לתת לבחורים את האפשרות המקסימלית להתעלות בתורה ויראת שמים כשאיפתם הטהורה, וילווה את הנהגת הישיבה הנבחרת בדרך המסורה לנו מרבותינו הקדושים״.

‏‏הבחורים התבקשו להירשם באיזה ישיבה בוחרים ללמוד בשנה הקרובה, האם בישיבה הקיימת או בישיבה החדשה.‏

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
9 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
9 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שלום
1 חודש לפני

את מי זמ מעניין בכלל

נחמן
1 חודש לפני

הפתרון לצפיפות הוא לגייס את העודף

לביא
1 חודש לפני

בהצלחה

אפי בראל
1 חודש לפני

אני חושב שלגייס אדם בכפייה לא תורם כלום לאף אחד. מנגד אני חושב שאם יקימו ישיבות דווקא על קו הגבול ומשם יוכלו ללמוד ולהחכים ולהתפלל לשלום העם, זה נראה לי הרבה יותר אמיתי מהלב שמי שרוצה להגן על העם ועל חייליו יעשה זאת כשהוא סמוך אליהם ולא במרכז הארץ. על פי רוב כשאני מתפלל לרפואת מישהו אני משתדל להיות פיסית קרוב ככל שניתן אליו. לא שזה משנה בעיני שמיים לדעתי אבל התחושה שלי אחרת. כמו שקדיש אומר ליד הקבר ולא מהבית. שוב, אשמח לתגובות ולא מתלהמות, כמו שאני לא מתלהם

קוק
1 חודש לפני

המחלה מתפשטת

נתי
1 חודש לפני

לאט לאט רבי נחמיה משתלט על כל המוסדות של החסידות…

שמעון גוטרמן
1 חודש לפני

אני לא מקנא בבחורים תחת ה"שלטון" הזה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן