חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תחבורה

בעקבות המצב הביטחוני: משרד התחבורה בהקלות נוספים לנהגים

בעקבות המצב הביטחוני: שרת התחבורה מירי רגב חתמה על תקופת הארכה נוספת לרישיונות נהיגה שתוקפם פג בימים אלה | השרה מירי רגב: "במטרה להקל על אזרחי מדינת ישראל בעקבות המצב הביטחוני בו אנו נמצאים, החלטתי להאריך פעם נוספת את תוקף רישיונות הנהיגה"
רישיון נהיגה. תמונת אילוסטרציה

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (מיל׳) מירי רגב חתמה עם תחילת המלחמה על הוראת שעה התקפה עד ה-6 בינואר 2024 ומאריכה את תוקפם של רישיונות הנהיגה ב-90 ימים בשל מלחמת "חרבות ברזל".

אתמול, חתמה השרה רגב על צו המאריך את תוקף הוראת השעה ב-60 ימים נוספים, המשמעות היא שרישיונות נהיגה שתוקפם פג בין ה-7 באוקטובר 2023 ועד ה-6 במרץ 2024, יוארכו ב-90 ימים החל מתום תוקף רישיון הנהיגה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "במטרה להקל על אזרחי מדינת ישראל בעקבות המצב הביטחוני בו אנו נמצאים, החלטתי להאריך פעם נוספת את תוקף רישיונות הנהיגה. משרד התחבורה יוזם ומקדם פתרונות לכל הקשיים שנוצרו עקב המצב, במטרה להקל ככל האפשר על כלל האזרחים ובהם מגוייסי המילואים ובני משפחתם, ועל המפונים הרבים".

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "מתחילת המלחמה, משרדנו פועל לשמירה על הרציפות התפקודית ולהקל על האזרחים ככל הניתן בהליכים בירוקרטיים. הארכת תוקף רישיונות הנהיגה היא נדבך חשוב בסיוע עבור משרתי המילואים והתושבים שפונו מבתיהם ולמנוע מצב של נהיגה ללא רישיון – שלא באשמתם".

אולי יעניין אותך

תשלום האגרה בגין הארכת הרישוי ייכלל בסכום האגרה המעודכנת עבור חידוש הרישיון שיישלח לבעל הרישיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן