חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אורה זו תורה

בנוכחות הרבי מגור: בנו מאשדוד חילק תפוחים לבחורים שנבחנו מאות דפי גמרא בעל פה • גלריה

מעמד גדול לכבודה של תורה נערך אמש במושב אורה ל- 800 בחורים אריות שבחבורה שזכו להיבחן השנה מעל 300 דפי גמרא מזומנים בשלושה בחינות וענו בהצטיינות מרובה (90% ומעלה) ע"י היכל המזומנים הגדול "מזומנים בידו" במסגרת מפעלי התורה תלמודו בידו שע"י איחוד מוסדות גור | במעמד השתתף כבוד קדושת מרן האדמו״ר מגור שליט״א | בנו הרה״צ רבי נחמיה אלתר שליט״א מאשדוד חילק לבחורים תפוחים מהרבי

הרה״צ רבי נחמיה אלתר שליט״א מחלק תפוחים לבחורים שנבחנו

כולם באו נקבצו לך בשעה 3 בצהריים בצי אוטובוסים מכל רחבי הארץ לאולם המפואר גני אורה, יחד עם המנהלים הרוחניים והמנהלים התורניים ונציגי ארגון מזומנים בידו של חסידות גור שקבלו את פניהם בכבודה של תורה.

לקראת המושב הראשון התבקשו מאות הבחורים למלאות שאלון בנושא 'יוזמה עצמית באהבת תורה ורוממות השאיפות' שהסוגיות העיקריות קיבלו מענה בפאנל המרתק שנערך עם הרבנים הנכבדים מראשי העדה הגאון רבי יונה מנלה, הגאון רבי הערשל רוטנברג, הגאון רבי ישראל גוטרמן שליט"א בהנחיית הרב מנחם לבקוביץ מראשי ארגון מזומנים בידו.

הבחורים הקשיבו ברתק לדברי הפתיחה על המעמד הנשגב והזכות הגדולה של הביאני המלך חדריו למושב אורה, וראו חיבתכם לפני המקום שהנכם זוכים למעמד הגדול של חקל תפוחין קדישין.

התרגשות עצומה הייתה עם הבשורה שכבוד קדושת מרן האדמו״ר מגור שליט"א יבוא להתפלל מנחה במעמד, ולאחר תפילת מנחה ישב הרבי שליט"א במשך חצי שעה וכל הבחורים עברו לפניו כבני מרון לפי דרגות, כאשר קודם כל עברו אלו שנבחנו בין 600 ל- 800 דף ואח"כ בין 400 ל – 600 דף ובהמשך כל אלו שנבחנו 300 דף ומעלה.

אולי יעניין אותך

בנו של הרבי, הרה״צ רבי נחמיה אלתר שליט״א  אשדוד, העומד בראש ארגון 'מזומנים בידו' ניצב ליד ונתן לכל אחד תפוח כאשר בהמשך כיבד את אחיו מורינו רבי ישראל מנחם ראש ישיבת בית נחמיה לתת את התפוחים. כאשר סיימו הבחורים לעבור, נגשו רבני וועדת הישיבות, לקבל תפוח מידי אד"ש. לאחר מכן נגלתה חיבת הקודש למרביצי התורה והצוותות מכל הישיבות כשהם זכו לקבל בחביבות גדולה תפוח מידיו הקדושות של הרבי.

במושב השני שהתקיים בבוסתן באוויר המיוחד של מושב אורה, התקיים מבחן מיוחד בו התבקשו הבחורים להכניס בתיבה ייעודית את שמם עם המסכתות עליהם נבחנו, כשהרב שמחה בונים בינקה מנהל את המבחן בטוב טעם ועימו הבוחנים הרבנים הרב אלחנן סלומיאנסקי והרב ישראל וייס.

לאחר תפילת מעריב הוזמנו קרוב לאלף המשתתפים ע"י הנהלת איחוד מוסדות גור לסעודת מצווה מפוארת ומרוממת שהתקיימה עד קרוב לחצות הליל בראשות המשפיע הרב חיים יצחק קאפ שליט"א, שרומם את כולם לפסגות של שמחת תורה. במהלך הסעודה נשמע בקשב רב משאו של הרב אברהם בנימין זילברברג מחברי הוועדה.

בסיום המעמד חזרו הבחורים לכל חלקי הארץ בהסעות מאורגנות למופת כאשר על הפקת המעמד על כל שלביו ותוכניותיו ניצח בטוב טעם ובכישרון ר’ שמוליק שפירא בתיאום עם צוות משרד תלמודו בידו.

גלריה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רונן
24 ימים לפני

יגדיל תורה………………….

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן