חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בכפר חפץ חיים

בן הרבי מאשדוד ערך מעמד מיוחד לבחורים המבוגרים של חסידות גור

במוצאי צום עשרה בטבת: הרה"צ רבי נחמיה אלתר, תושב אשדוד ובנו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור, ערך מעמד מיוחד לבחורי "שבת אחים", ארגון המאגד תחתיו את כלל הבחורים המבוגרים בחסידות גור
הרה"צ רבי נחמיה אלתר נושא דברים במעמד

הרה"צ רבי נחמיה אלתר, תושב אשדוד ובנו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור, ערך מעמד מיוחד לבחורי "שבת אחים", ארגון המאגד תחתיו את כלל הבחורים המבוגרים בחסידות גור.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי המעמד נערך עבור 200 בחורים הלומדים בישיבת פאר ישראל ולשאר בחורי הישיבות הגבוהות משיעור ח' העומדים בקרוב להיכנס לישיבה. מעמד משולש של מבחן פומבי על כל מסכת ראש השנה שנלמדה במשך השנה כתקנת 'שבת אחים'.

במעמד שהתקיים ברוב פאר והדר בציפורי בכפר חפץ חיים, הרה"צ רבי נחמיה נשא את המשא המרכזי בפני הבחורים על הזכות הגדולה שיש להם בלימוד בישיבה הקדושה בבית המדרש של רבוה"ק, על ניצול התקופה הזו גם אם נמשכת להתעלות והתרוממות והתחזקות וההכנה לשנים שלאחר מכן. בהמשך דבריו הכריז על מבצע אחיד ומיוחד לבחורי החבורה המשך לימוד דף שבועי מזומנים והפעם במסכת חגיגה.

את המעמד כיבדו בהשתתפותם אורחים חשובים ונכבדים הרה"ג ר' יוסף צלר ראש ישיבת סאדיגורה, הרה"ג ר' זושא הורביץ רב קהילות החסידים אלעד ופה מפיק מרגליות שנשא דברים יקרים מפנינים נופת צופים, צוות שבת אחים "הקומדנטים" החשובים שיחיו והמארח הרב צבי פרץ ביאלסוטצקי.

אולי יעניין אותך

במרכז המעמד נערך המבחן הפומבי כאשר עשרות שאלות נשאלו ע"י הבוחן הנודע הרה"ג ר' יוסף צלר ששט עם הבחורים בכל מסכת ראש השנה ישר והפוך, בסיום כל שאלה הונפו שלטים עם האותיות עד שהיה צריך לעשות סדר מי יענה 'כולנו יודעים את התורה' ואכן הבחורים הפליאו מאד במשך כל זמן הבחינה בידיעותיהם והתשובות קלחו מפיהם בשטף.

בהמשך איתגר הרב צבי ביאליסטוצקי את הבחורים כדרכו, כאשר בחן אותם על מסכת ראש השנה בשאלות מחודדות ומקיפות, מדהים היה לראות את הריתחא דאורייתא כאשר עשרות בחורים גילו שליטה מלאה בכל המסכת וידעו לענות על כל השאלות שנשאלו כאשר מתן שכרה בצידה כל תשובה נכונה זיכתה את העונה במלגה 300 שקל שניתנה מיידית ע"י הרב הבוחן.

בחצות הליל בסיום המעמד התכנסו הבחורים לשעה נוספת של קורת רוח עם המגיד מישרים הרב ישראל מאיר שושן שריתק את הבחורים באומר ובצליל באמונה בה' ונסך בהם יסודות איתנים לעמוד בניסיונות החיים ולקבלם באהבה ובשמחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ששון
1 שנה לפני

אין לי מה לקנאות ואין לי להתבייש!!!!!!!!!!תסכלו במראה

ישראל
1 שנה לפני

העיקר שיקחו מהציבור עוד כסף לדברים האלו.
שיצאו לעבוד וללמוד מקצוע

לששון החצוף שרוקד על דם בחורים צדיקים מתבגרים
1 שנה לפני

תתביש לך…..

ששון
1 שנה לפני

מסע יחצ נטו לא עומד מאחרי זה כלום 000000000000

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן