חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרסום ראשון

במקביל לפיגוע הירי: חשש להימצאות מחבלים בבית כנסת באשדוד הוביל להקפצת המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

בשעתיים האחרונות כוחות המשטרה פעלו ללא הרף, והגיעו לכלל הזירות בהם הוקפצו בשל הפיגוע הקשה בכביש 4 בסמוך למחלף אשדוד-יבנה. פיגוע שהוביל לתוצאה הקשה של נרצח הי"ד ועוד מספר פצועים נוספים.

רכבים שנפגעו מהירי והמשיכו לעבר אשדוד עצרו בכניסה לעיר שם הזעיקו גם הם את כוחות המשטרה וההצלה.

כעת אנו מפרסמים כי במקביל לפיגוע המזעזע, כוחות המשטרה הוזעקו ללב רובע ז’ באשדוד. עוברי אורח ששמעו על הפיגוע המתרחש דיווחו כי ראו שני ערבים חשודים המסתובבים בסמיכות לבית הכנסת של חסידות טשארנאביל ברחוב ינאי, מה שהעלה חשד מיידי לאפשרות של חדירה בלתי חוקית או תכנון לפעילות עוינת.

המשטרה שהגיעה במהרה למקום לאחר שנתונה במתח גבוה בשל האירועים הביטחוניים. איתרה שני ערבים. החשש הראשוני היה כי מדובר בשב"ח (שוהים בלתי חוקיים) שהסתננו למקום באופן לא חוקי, והאווירה במקום הייתה מתוחה מאוד.

אולי יעניין אותך

לאחר בדיקה יסודית שערכו כוחות הביטחון במקום, התברר כי העובדים הינם חוקיים לחלוטין, ונמצאים תחת פיקוח הקבלן כחלק מעבודות השיפוץ המתנהלות בסמיכות לבית הכנסת. עם הסרת החשד, העובדים הורשו להמשיך בעבודתם, והלחץ נרגע.

המתיחות נמשכת

בעוד האירוע בבית הכנסת הסתיים ללא פגיעות או חשש נוסף, התושבים באזור נותרו בלחץ עקב הפיגוע הקשה שהתרחש בסמוך לאשדוד. באירוע הטרור נרצח כאמור אדם אחד ועוד ארבעה נפצעו, מה שגרם לגלי חרדה והגברת אמצעי הביטחון בכל רחבי האזור.

כוחות הביטחון ממשיכים במאמץ להבטיח את השקט והביטחון לתושבי האזור, אך ברור כי המתח הביטחוני ימשיך ללוות את התושבים, במיוחד לאחר סדרת האירועים האחרונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן