חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לקראת יום השנה הראשון

במועצה הדתית באשדוד מנציחים את זכרו של מרן חכם שלום כהן זצוק"ל

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית יזם רעיון מבורך יחד עם ארגון "דרך המלך" לע"נ של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, על ניצול לימוד התורה בימי בין הזמנים, החל מתחילת שבוע זה עד תחילת זמן אלול בהיכלי הישיבות ב' באלול, כל שעת לימוד תקנה כרטיס להגרלה על פרסים רבים יקרי ערך וכל המרבה בשעות סיכויו גדולים יותר לזכות.

יו״ר המועצה הדתית באשדוד הרב דהן במחיצת מרן חכם שלום כהן זצ״ל

הרב עובדיה דהן זכה להיכנס בקודש פנימה למרן ראש הישיבה זצוק"ל מס' פעמים ואף הזמינו כאורח כששהה למנוחה באשדוד בעת מסע חיזוק בישובי הדרום (חשון תשע"ט) וחיזקו על פעולותיו הברוכות בעיקר על ביצור חומת הקדושה והטהרה, בהקמת מקוואות טהרה ובהאדרת התורה בעיר.

הדגש הוא שתלמידי הישיבות ירוו את צמאונם מתורתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, אומר הרב עובדיה דהן, לכן ההשתתפות בהגרלה מותנית בלימוד מתוך ספריו שיצאו עד כה כמו "דובר שלום" – שיחות בענייני המועדים שנערך ע"י בנו הג"ר שמעון שליט"א או שו"ת 'דברי שלום' ובו פסקים והנהגות ממרן רה"י שנשמעו מפיו מכלי ראשון, כן ניתן לשמוע בקו הטלפון "דרך המלך" אלפי שיעורים ושיחות במגוון רחב של נושאים, בעיון הש"ס, בהלכה ובאגדה.

המועצה הדתית רכשה בימים אלו ספרים רבים משיעוריו ושיחותיו של מרן חכם שלום כהן זצוק"ל שיחולקו בעצרת מרכזית לזכרו שתתקיים אי"ה בשבוע הבא.

שיחות ומאמרים אלו הינם אוצר יקר שנדלה והתאסף מבין כותלי הישיבה 'פורת יוסף', עם השיחות 'מראה כהן', שהיו עוד בחייו למראה עיניו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל.

אולי יעניין אותך

בסיום המבצע תתקיים הגרלה, כאשר פרס ראשון יהיה ע"ס 1,500 ₪, פרס שני כובע וחליפה ופרס שלישי סט ספרי קודש. להרשמה להגרלה ולפרטי התוכנית ניתן דרך הטלפון: 0723188882 שלוחה 2.

מרן ראש הישיבה זללה"ה איננו, אך תורתו ומורשתו חיה וקיימת. זכינו עתה שניתנה לנו האפשרות להגות בתורתו, לשמוע את שיעוריו ושיחותיו בקולו הטהור, קול חוצב.

וכעת, גם מי שלא זכה להימנות על תלמידיו בחיי חיותו, יש בידו את ההזדמנות לקבל תורה והשקפה מפי קדשו ממש, ולעלות בדרך המלך בעבודת ה'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דוד
1 שנה לפני

עובדיה דהאן עם אמסלם או לסרי?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן