חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מתיחות בדרום

במהלך הלילה ירי לעבר העוטף: בישראל – מכילים

לאחר חיסול המחבל אתמול בבוקר אמש בוצע ירי לעבר העוטף • תגובת הממשלה והאופוזיציה
צילום: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון

תמונת ארכיון

אתמול בבוקר בישרו בצה״ל כי חוסל המחבל שביצע את הפיגוע הנוראי בחווארה בו נהרגו האחים הלל ויגל יניב הי״ד.

כתגובה, אמש לאחר השעה 3:00 לפנות בוקר בוצע ירי לעבר עוטף עזה, אזעקת צבע אדום נשמעה בניר עם. דובר צה״ל מסר: ״זוהה שיגור כושל אשר נפל ככל הנראה בתוך שטח רצועת עזה. הופעלה התרעה בשטחים פתוחים בלבד".

בשלב זה נראה כי ישראל צפויה שלא להגיב לירי הטילים מאמש, בשל העובדה שהרקטה נפלה בשטחי הרצועה ולא חדרה לישראל.

תגובת הממשלה במהלך החודשים האחרונים נראית ״כתגובת הכלה״, התגובה אותה בוחר ראש הממשלה נתניהו במהלך שנותיו הרבות כראש ממשלה.

אולי יעניין אותך

במפלגת ׳ישראל ביתנו׳ מהאופוזציה תוקפים את הממשלה על אי תגובה לירי הטילים, ובהודעה אותה פירסמו כתבו: ״נתניהו ממשיך להיכנע לטרור, הוא מחזיר את מדיניות ״הטפטופים״ לתושבי הדרום. זאת לא ממשלת ימין, ביטחון תושבי הדרום לא מעניין אותם. נתניהו ושותפיו עוסקים רק באינטרסים אישיים״.

חבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו אמר הבוקר: ״נתניהו ובן-גביר נלחמים במפגינים, אבל מכילים את הרקטות לעוטף. שוב אחרי ירי על ישראל בוחרים להפקיר את תושבי הדרום, לא להגיב ולחזור למדיניות 'ההכלה'. ככה לא מנצחים טרור, ככה נכנעים לו. על כל ירי חייבת לבוא תגובה עוצמתית, כפי שעשינו בממשלה הקודמת. נראה שהפחד מנהל את הממשלה הנוכחית״.

גם במפלגת יש עתיד בחרו לפרסם את דבריה של חברת הכנסת ממפלגתם דבי ביטון תושבת אשקלון: ״פעם נוספת ירי על הדרום. ימין מלא על מלא = חולשה על מלא! ביבי חזר ואיתו חזרה החולשה מול רצועת עזה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן