חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כפי שנחשף לראשונה ב’חרדים אשדוד’

בליכוד מודיעים רשמית: ד״ר יחיאל לסרי מועמד המפלגה לראשות העיר בבחירות הקרובות

בשעות האחרונות התכנסה הועדה המוניציפלית של מפלגת הליכוד שם הוחלט פה אחד להביא את תמיכת הליכוד במועמד ד״ר יחיאל לסרי לראשות העיר גם בבחירות הקרובות • ראש העיר מגיב לתמיכה: ״אמשיך לשמור על אשדוד בשורה הראשונה של ישראל״
לסרי ונתניהו

בדרך לניצחון?! בשעה האחרונה מודיעים במפלגת השלטון – הליכוד כי תמיכת המפלגה לראשות העיר בבחירות הקרובות ניתנת לראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לסרי.

׳חרדים אשדוד׳ היה הראשון לדווח כבר בשבוע שעבר בשם בכיר בליכוד כי תמיכת המפלגה תינתן היום (שני) בלסרי, ואכן כאמור תמיכת הליכוד הגיעה בשעה האחרונה באופן רשמי.

חשיפת ״חרדים אשדוד״: תמיכת הליכוד בלסרי

מדובר בכח משמעותי וחזק בדרך לניצחונו של לסרי לראשות העיר בפעם הרביעית. מדובר אף תקצוב מפלגתי בסך מיליון וחצי ש״ח למועמד.

בשלב זה ניצבים מאחורי מועמדותו של לסרי מפלגת הליכוד וסיעת יהדות התורה, כשגם רבנים בכירים בסיעת ש״ס צפויים להביא את תמיכת תנועת ש״ס בלסרי לבחירות הקרובות ולוחצים על יו״ר התנועה ח״כ אריה דרעי בנושא.

אולי יעניין אותך

 

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הגיב לתמיכה:

״ממשיכים בשיתוף הפעולה עם הליכוד

אני שמח על הודעת הליכוד כי יתמכו בי לקדנציה נוספת בהתמודדות על ראשות העיר אשדוד גם בבחירות המוניצפאליות הקרובות. הליכוד ואנוכי משתפים פעולה כמעט 15 שנה לטובת תושבות ותושבי העיר ואין ספק כי התוצאות באות לידי ביטוי בשטח, יום יום, שעה שעה, בהתפתחותה ושגשוגה של העיר.

ברצוני להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר האנרגיה ישראל כ"ץ, שר המשפטים יריב לוין, שר התיירות חיים כץ ולחבר הכנסת דוד ביטן, על תמיכתם הרחבה בי ובסיעתי.

תודה גדולה גם ליו"ר הוועדה המוניציפאלית בליכוד וראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, לחברי הוועדה, ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג' וחברת הכנסת לשעבר אוסנת מארק, למנכ"ל תנועת הליכוד צורי סיסו, ולמזכיר הוועדה דוד שרן.

אני מאחל לנו עוד שנים רבות של עשייה לטובת המשך תנופת הפיתוח האדירה של העיר. אמשיך לשמור על אשדוד בשורה הראשונה של ישראל״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
1 שנה לפני

[…] תמיכת תנועת הליכוד בד״ר יחיאל לסרי לראשות העיר בבחירות הקרובות הייתה כעובדה מוגמרת מהרגע הראשון. כמו כן תמיכת התנועה ברשימתו של לסרי התקבלה פה אחד למרות נסיונות של גורמים שונים לחבל בתמיכה. […]

הנדא אזולאי
1 שנה לפני

אבי אמסלם קיבל את ההוראה מצחי אבו: נלחמים עכשיו בגבי כנפו
את התוצאות אנחנו רואים בתגובות..

איזה צחוקים

יוסי
1 שנה לפני

הזוים
איך נותנים לגטימתיה לגבי כנפו
האיש הלך עם גדעון סהר ושהליכוד היה באופוזיציה הלך עם האף למעלה
עכשיו לממן לו מפלגה??
לדעתי לסרי יביא מנדט אחד בלי קשר לראשות

בני
1 שנה לפני

האם הריצה של יעקב שיטרית למועצה היא בגיבוי הליכוד ? אם כן אז מדוע להוציא ציליון ןחצי שקל ולתת ללסרי , כדי שכנפו האיש של סער יקצור את פירות ההצלחה . מי היועץ הדפוק של הליכוד .

איציק
1 שנה לפני

בליכוד עשו טעות שלא הודיעו במקביל על הרצה רשימה ליכוד למועצה ולא הדגישו שההמלצה היא רק לראשות העיר ןלא למועצה . כרגיל בליכוד יורים לעצמם ברגל ומחזקים את האיש של גדעון סער שהוא כנפו גבי מספר 2 של לסרי . איןשכל אין דאגות

יהודה
1 שנה לפני

נטו כי זה ראש עיר מכהן

אבל איך הליכוד תומכים בגבי כנפו הזווים!!!!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן