חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דרמטי

בלבנון חושפים את זהותו של החרדי לשעבר שנעצר בבירות

בעיתון  הפרו חיזבאללה - אלאח'באר הלבנוני דיווחו כי כוחות הביטחון של לבנון עצרו ביממה האחרונה בלב רובע א-דאחיה של בירות, ישראלי בעל דרכון בריטי, שהגיע ללבנון לפני כשבועיים בתור עיתונאי.

טרטובסקי. 27א לחוק ז"י

בעיתון נכתב כי הישראלי יהושע טרטובסקי, שהה במלון מובנפיק בבירות ושם הוא נתפס לאחר שנמצא ברשותו דרכון ישראלי, מה שהקפיץ עליו את כל המערכת. לאחר כשחיפשו אחר שמו באינטרנט, נמצאו שני מאמרים שלו באתר האינטרנט "זו הדרך" ובעוד מקומות אחרים ברשתות החברתיות שבהן הוא מתבטא כעיתונאי שמאל רדיקלי.

גורם רשמי בישראל אישר לN12 כי הנושא מוכר ומטופל מול הגורמים המוסכמים. "לצערנו, אין זו הפעם הראשונה שאזרחים ישראלים נכנסים לשטחי מדינות אויב, על אף שהדבר אסור, ומהווה סכנה ברורה לביטחונם", מסר הגורם. במטה לביטחון לאומי ביקשו לחדד את איסור הכניסה שישנו למספר מדינות.

באתר "אייס" נכתב על כך שמכרו של יהושע טרטקובסקי סיפר כי "לפני שהגיע ללבנון הוא טייל בכל העולם. מדובר בבן אדם לא יציב נפשית. בעבר הוא היה הולך להפגנות בכפרים פלסטינים נגד גדר ההפרדה ונעצר על ידי כוחות צה"ל".

טרטובסקי הינו גם אזרח בריטי ואמריקאי, בן למשפחה חרדית שהתגורר בעבר בירושלים ועם השנים חזר בשאלה, ומשפחתו פנתה לממשלת לונדון כדי לסייע בשיחרורו.

אולי יעניין אותך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חיים
7 ימים לפני

אם הוא שמאלני רדיקלי מותר לו וגם מצווה לגור אצל הדודים שלנו מחוץ לארץ מי צריך אותו פה בארץ ? יש לנו מספיק שמאלנים להחזיר בתשובה בע"ה .

אורח
8 ימים לפני

יופי שעכשיו יאכל קש על כל השטויות שעשה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן