חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אחר לכתו

ביקורו האחרון של הגרב"מ אזרחי זצוק"ל באשדוד

לפני כשנתיים בתחילת זמן קיץ, התארח בשבת קודש בעירנו הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ראש ישיבת "עטרת ישראל" וחבר מועצת גדולי התורה | הלוויה מחר יום שישי בשעה 9 בבוקר מביתו קאסוטו 22

הגרב״מ אזרחי באשדוד

מטרת בואו היתה לפוש ולנוח מעט לאחר חג הפסח, אל הרב נלוו בני משפחתו ובנו הרה"ג רב"צ אזרחי. הרב האורח התאכסן בבית תלמידו הדיין הרה"ג אברהם דרעי ברובע ט' מחבר סדרת הספרים אוצר פסקי חושן משפט ואוצר ברית אברהם על ענייני גרים ומילה וחתן הגאון הצדיק רבי שמעון כהן זצ"ל ר"י "תורה אור" באשדוד וראש הכולל ראש כולל "מדרש גבוה להכשרת דיינים עטרת אליהו ומרדכי".

לקראת ערב יצא הגרב"מ אזרחי לנפוש מעט וליהנות מהאוויר הבריא בסמוך לים.

דבר בואו נשמר בסוד, על מנת לשמור על שקט ובריאותו של הרב לבל יפריעוהו, מאוחר יותר נערך בביתו סעודת מצוה שבמהלכה התקיים סיום מסכת שהתקיימה ע"י בנו של בעל האכסניה, לסעודה הגיע והשתתף אביו של בעל האכסניה הגר"י דרעי רבה של באר שבע מראשוני תלמידיו בהקמת הישיבה עוד משנת תשל"ו. במהלך סעודות השבת נהנו המשתתפים לשמוע מדברי תורתו בדרך ההשקפה מפרשת השבוע ומענינא דיומא.

באופן מיוחד קיבל למחרת בשמחה באכסניה בערב שבת קודש את הגאון רבי אברהם אלטמן ראש ישיבת "עטרת צבי" שהגיע מלווה יחד עם בנו הגרא"מ אלטמן ראש הכולל שקיבלם במאור פנים מיוחד ובחביבות רבה מתוך הערכה גדולה על העמדת התורה והרחבת גבולותיה במסירות רבה בעיר.

אולי יעניין אותך

את התפילות כולם ערך בבית האכסניה, במנין מצומצם של מוזמנים, כך גם בשבת קודש עם ספר תורה שהובא במיוחד.

בטרם צאתו בירך בחביבות רבה את בעל האכסניה תלמידו הרה"ג אברהם דרעי וב"ב שיזכו לראות דורות של תורה ובביתם ישמע תמיד קול ששון ושמחה.

הלוויה מחר יום שישי בשעה 9 בבוקר מביתו קאסוטו 22.

גלריה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ספיר
10 חודשים לפני

אין לי מושג מי אתה אבל איך אתה יכול להמשיך עם התגובות העלובות האלה
אם יש בך תורה תכתוב דברי טעם אם יש בך יהדות תכתוב מהנשמה אם יש בך כעס ושנאה אל תמרר כל כתבה שמעלים כאן תפרוק במקום אחר זה כבר מוגזם….
נחטפו ילדים קטנים מתחת לגיל 16 החיילים שלנו בגבולות דרוכים כמו קפיץ וזה משבראש שלךךךך חלאססססס…..
תן לאדם הזה חיבוק ואינשאללה שיהיה עוד זכויות לעם הזה, אנחנו אחים לכל אחד תא באותה אונייה אם תטביע אותו אתה תצלול איתו ביחד….

ביטון
10 חודשים לפני

לא מאמין איך שוב מוטי כהן חתנו של הרה"ג שמעון כהן זצוק"ל המוסר והמפלג של הציבור הספרדי המכנה עצמו יוסי יחקאלי מפרגן לגיסו הרב אברהם דרעי שליט"א תבייש לך צא טמא מתוכנו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן