חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מעורר סערה

בזמן שהסיעות החרדיות נלחמות בהתבוללות, סגן ראה"ע תוקף את בירוקרטיית הקליטה של העולים מרוסיה

גם הערב, נמשכות המלחמות במו"מ להרכבת הממשלה, כפי שפורסם, במהלך המו"מ הקואליציוני, עלה על ידי סיעת יהדות התורה תנאי, לשנות את ב"חוק השבות" את "סעיף הנכד".

סגן ראה"ע עו"ד אלי נכט. מתוך אלבום פרטי.

לטובת מי שלא הכיר את הנושא, החוק קובע, כי גם גוי שהוא דור שלישי ליהודי יכול לעלות לישראל.

רבים מאותו ‘דור שלישי’ אינם יהודים לפי ההלכה, וזו המוטיבציה של המפלגות הדתיות והחרדיות לשינוי החוק.

 

 

בימים האחרונים, עלתה כתבת תחקיר של העיתונאי רביב דרוקר, על כך שלאחרונה ישנם עולים מרוסיה, בצל המלחמה, שמנצלים את ההטבות של המדינה וחוזרים לארץ הולדתם וכן, כאלה שקיבלו יחס מועדף ואינטימי בטיפול האזרחות שלהם בזכות היותם מקורבים ועוד טענות כהנה וכהנה שמעמידות את תהליך הקליטה של העולים בסימן שאלה גדול.

 

 

סגן ראה"ע, אלי נכט, תקף את כותבי התחקיר וזה ציטוט הסיפא שבדבריו:

אולי יעניין אותך

"הכתבה של דרוקר מלאה שקרים ורמיזות על גבול הגזענות, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו איפה אנחנו כשלנו. בתור הבלתי נגמר למשרד הפנים? כי הבנקים מסרבים בתוקף לפתוח חשבונות או לקבל כספים לגיטימיים וחוקיים? כי התור לאולפן הוא לשישה חודשים לפחות? איך יישארו  כאן עולים שאין באפשרותם להעביר כסף ולהתקיים במדינה כה יקרה?! איך אפשר להיות תלוי בין השמיים וארץ ואז בסוף באים בטענות לאותם עולים שעוזבים? איזו ברירה אחרת יש להם?!. הבעיה באנו, שבתור מדינה קולטת עלייה לא עושים עבודה נדרשת וכאשר נתי״ב מנסים לבוא לקראת אותם העולים -עוד באים אליהם בטענות מגוחכות ושופכים את התינוק עם המים.תודה  לפקיד המתוסכל ולעיתונאי רודף הפרסום שהציגו תמונה אומללה של סדר עדיפויות פגום אצלנו כאן במדינה".

גורם בכיר בסיעת יהדות התורה בשיחה עם "חרדים אשדוד", מגיב לדבריו של נכט:

"שוב נכט הוכיח שכשהוא מעוניין, הוא נלחם בבירוקרטיה הישראלית ובייתר מוטיבציה כשהיא עוזרת לטוהר היהדות. סעיף הנכד מיסודו, מביא על עם ישראל אסון התבוללות חמור שיהיה בכייה לדורות, העלייה לארץ ישראל צריכה להיות תחת ביקורת קפדנית על פי ההלכה היהודית בלבד שהיא היחידה שיכולה לקבוע מי יהודי ומי לא.

לא יתכן שבזמן שחברי הסיעות נלחמים נגד ההתבוללות, סגן ראש עיר גדולה בישראל מעודד בריש גלי התבוללות ופוגע ישירות בדמוגרפיה הישראלית ובצביון היהודי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן