חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ברוב עם וכיד המלך

בהשתתפות רבנים: משתתפי שיעור ‘דף היומי’ חגגו את סיום המסכת

בעיצומם של שלושת ימי הגבלה לקראת חג השבועות, משתתפי השיעור הקבוע במסגרת הדף היומי בבית הכנסת חניכי הישיבות "בית יוסף" בקרית פונוביז' כאשר ערכו סיום על מסכת "סוטה" בהיכל בית הכנסת, סביב שולחנות ערוכים מכל טוב כיאה לכבודה של תורה.

משתתפי השיעור בסיום המסכת

את השיעור הקבוע מוסר מידי ערב, בשבתות ובחגים במסירות רבה רב בית הכנסת הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית. לאחרונה התרבו ספסלי בית המדרש ולשיעור זה מגיעים אף רבים שאינם מתושבי האזור כדי להשתתף בשיעור הנאמר בשפה ברורה ורהוטה.

בסיום המסכת, ההדרן ואמירת הקדיש כובד מגיד השיעור הרב עובדיה דהן לאחר מכן ציבור המשתתפים פתחו בשירת "אשריכם תלמידי חכמים שדברי תורה חביבים עליכם ביותר".

הציבור היסב לסעודת מצוה כיד המלך, כשבמהלכה נשא דברים הרב עובדיה דהן. בדבריו הזכיר את דברי הגמרא בסוף המסכת המדברת על מצבינו כיום שזה ערב זמן הגאולה כשבסוף נאמר ו"אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים". עוד ציין שההצלחה שלנו זו כח ההשתדלות וההתמדה לקבוע עיתים לתורה, שזה חשוב לכל אחד ואחד שלא יעבור עליו יום אחד בלי שיעור תורה, כך בימי שישי שבתות וחגים. הרב דהן בירך את כל המשתתפים בברכת מזל טוב לרגל יום גדול זה ובבריאות נחת ושמחה ושנזכה בע"ה לסיים את כל שאר מסכתות שבש"ס.

דברי תורה וברכה נשא הרה"ג רבי מרדכי עמאר שליט"א רבה של "איפיני" בצרפת שסיפר שכאשר נמצא בארץ הקודש שמח להשתתף בשיעור המיוחד והמושקע מפיו של הרב עובדיה דהן שליט"א.

אולי יעניין אותך

בשלב זה, נשא דברים נרגשים מר שלמה חיות המגיע ממרחק באופן קבוע ובהתמדה וממשתתפי השיעור בקביעות, בדבריו הביא רעיון קצר עם משל מוסרי והביע את רחשי ליבו והודה בשמחה להקב"ה שזכה להיות מיושבי בית המדרש להשתתף בשיעור זה וב"ה זכה לסיים עוד מסכת בלימוד בעיון ובהבנה.

במעמד הנרגש נשאו עוד דברי תורה וברכה קצרים לכבוד המעמד משתתפים מהשיעור שרצו להביע את רחשי ליבם, כשבסיום בירכו את מגיד השיעור הרב עובדיה דהן המשקיע רבות במסירת השיעור מידי יום ביומו בהבנה ובשפה ברורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
1 שנה לפני

אולי יותר טוב שתצלמו אנשים לא באמצע סעודת מצוהתחשוב על זה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן