חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
במלאת עשור לפטירתו

בהשתתפות עשרות מתלמידיו: עצרת חיזוק לזכרו של הרב יהודה שטרית זצ"ל

עצרת חיזוק והתעוררות במוסדות אוצרות הגדולים לזכרו של הרב יהודה שטרית זצ"ל רב בית הכנסת 'אהבת שלום - שמחת רפאל' ברובע ה' ורב בבית העלמין לשעבר

עצרת החיזוק לזכרו של הרב יהודה שטרית זצ״ל

במלאת עשר שנים לפטירת הרב יהודה שטרית זצ"ל מיסד בית הכנסת 'אהבת שלום – שמחת רפאל' ברובע ה' ורב בבית העלמין לשעבר ומחבר הספר "סגולות ותפילות", התקיים עצרת חיזוק והתעוררות במוסדות "אוצרות הגדולים" ברובע ז' בראשותו של אחיו הרה"ג ר' שמואל שטרית ורבנים חשובים.

לאחר תפילת מנחה וערבית נשא דברי תורה הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, בדבריו עמד על ענין תרי"ג מצוות שכל אחד מישראל יכול לקיימם גם מצוות שכאלו שלא שייך בהם וזה ע"י שלומדים ומתעסקים בהם. הרב דהן שהכיר מקרוב את המנוח, סיפר בשבחיו של הרב יהודה שטרית זצ"ל על אהבת התורה שהיתה לו, על הפעילות התורנית שלו בבית הכנסת שראה מקרוב כשהגיע מס' פעמים למסור שיעורי תורה אצלו בעיתות שונות, עוד הזכיר שהאדמו"ר הרה"ק רבי מאיר אבוחצירא זצ"ל היה מחבב אותו והיה מעריך את כל פעליו למען הציבור ועליו נאמר 'טוב שם משמן טוב'.

לאחר מכן נשא דברים, אחיו הרה"ג ר' שמואל שטרית ראש מוסדות "אוצרות הגדולים" וראש מכון הפצת המשנה "סוד שרפי קודש" בתחילה מסר את שיעורו השבועי בדברי תורה על פרשת השבוע וכשבסיומו העלה את זכרו על אהבת התורה והתפילות שלו והחסד הגדול שעשה עם הנפטרים, את מידותיו הגדולות והצנועות של הרב זצ"ל שנהג בתמימות ובישרות, על תפילותיו הנרגשות, היה נוהג להתעורר באשמורת הבוקר בעוד לילה כדי לפתוח את בית הכנסת ולהיות הראשון במשך עשרות בשנים, שיהיה מליץ יושר על עם ישראל וזכות המשנה תבוא הגאולה השלמה בקרוב.

לאחר מכן הציבור הרחב יצא לרחבת בית הכנסת, שם נערכה סעודת מצוה שבמהלכה נשאו דברי תורה לכבוד המנוח הרב זצ"ל, הרבנים החשובים: הרב אליהו קרמילובסקי ר"י "נחלת אברהם", הרב רפאל שטרית, הרב דוד דיין.

אולי יעניין אותך

 

בסיום הדרשות התקיים מעמד קבלת עול מלכות שמים מפי הרה"ג ר' שמואל שטרית לישועת כלל עם ישראל.

למחרת בבוקר לאחר תפילת שחרית עלו לתפילה באוהל הציון שבבית העלמין, עם ציבור רחב שקראו משניות ותהילים וערכו הקפות, בין הבאים נראה אח המנוח מר יעקב שטרית סגן יו"ר המועה"ד והרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית שהעתיר בתפילות לישועת הכלל והפרט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן