חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
להצלת ולזכות עם ישראל

בהשתתפות מאות התלמידות: עשור לארגון “בנות מלוכה” שהקים חבר המועצה הרב חיים אמסילי

כנס מיוחד במלאת 'עשור' לארגון "בנות מלוכה" שהקים שלוחא דרבנן הרב חיים אמסילי • "כל בת תקבל על עצמה לקרוא תהילים ולהתפלל בכל יום להצלת עם ישראל" - ביקש הרב אמסילי

הרב חיים אמסילי במהלך הכנס

מאות בנות בתי הספר בית יעקב "בני יוסף" שע"י רשת מעיין החינוך התורני התאספו לכנס חיזוק ע"י הארגון החינוכי "בנות מלוכה" – ערכים בחוויה איכותית שהוקם ע"י שלוחא דרבנן הרב חיים אמסילי הי"ו מנהל האגף לחינוך תורני וחבר מועצת העיר. ארגון החינוכי "בנות מלוכה" הוקם בעבור התלמידות מבתי הספר היסודיים של רשת "בני יוסף" בעיר.

מטרת הארגון היא החדרת ערכים באופן חוויתי ועשיר, במיוחד בפעולות וכנסים בתוך בתי הספר ומחוצה לה. במשך כעשור שנים פועל ארגון "בנות מלוכה" אשר זוכה להצלחה רבה.

בימים אלו, כאשר בנות בתי הספר בית יעקב עומדות לקראת סוף שנת הלימודים, ציין הארגון את שנת העשור בכנס סיום עשיר בתכניו, אשר עמד בסימן "ואת עלית" בהשתתפות מאות בנות בתי הספר, בהשתתפות יחד עם המורות והצוות החינוכי מבתי הספר.

את הכנס פתח בדברי ברכה, שלוחא דרבנן הרב חיים אמסילי הי"ו מיסד הארגון "בנות מלוכה" מנהל האגף לחינוך תורני וחבר מועצת העיר.

אולי יעניין אותך

בדבריו הביע את התרגשותו לנוכח ההשתתפות הגדולה, בכנס חיזוק וחשוב זה ובפרט בתקופה זו שעם ישראל זקוק לישועה ורחמים.

בדבריו עמד על ערך הקנינים של כל ילדה ותלמידת סמינר במשך שנותיה והביא לכך דוגמא על חיה הנקראת בשם "בונה" אשר נפוצה בעיקר בארה"ב. חיה זו בונה וחופרת בורות ומערות, שם היא מסתתרת וכשיוצאת למסע להביא אוכל, היא מותירה אחריה 'עקבות' סימני דרך כדי שתדע לחזור שוב לביתה, חיה זו מכוסה בפרווה יקרה אשר מנסים לצוד אותה בכל עת, וכדי לצוד אותה, היו חופרים בורות בדרכה, כך זה היה משנה את המסלול הקבוע לה והיתה נופלת לבור ונלכדת.

אתן הבנות היקרות, העומדות כיום בסיומה של שנה, במשך כל השנה יצרתן לעצמכן סימני דרך משלכן וזה מה שקניתם בבית הספר, ערכים רבים, מידות טובות, תורה, יראת שמים וצניעות, בסימני דרך גדולים ויקרים אלו, תחזרו איתן בע"ה לתחילת שנת הלימודים הבאה, בזכות המטען הגדול שהטענתן את עצמכן בשנה מאתגרת זו, למרות המלחמה שאנו עדיין לצערנו עומדים בעיצומה.

עליכן לדעת, ימי הקיץ זו תקופה לא קלה, אבל כל מה שקניתם ורכשתם בבית הספר, יש לכם את הכלים החזקים לעקוף ולהתגבר על כל המכשולות.

בדבריו פנה אל הבנות בבקשה, שיקחו לעצמן כל יום לקרוא פרק תהילים או תפילה מיוחדת למען הצלת עם ישראל, החיילים והחטופים שישובו לביתם לחיים טובים ולשלום ובמהרה נתבשר בגאולה השלמה.

סיים, בברכה מיוחדת לכל צוותי החינוך המורות והמנהלות העושות עבודת קודש במסירות רבה במשך כל ימות השנה, יחד עם הרכזת שפעלו ללא ליאות יחד עם הבנות בכל בתי הספר, להעלותם על המסילה העולה בדרכן של אימותינו הקדושות. כן בירך את אבי אמסלם ממ"ק ראה"ע ורפי עמר מנהל אגף חינוך תורני ספרדי.

לאחר מכן התלמידות התרגשו ונהנו מתוכניתה של אמנית הבמה הגב' טובי ברון תחי' אשר חיזקה אותן להמשיך להיות בנות אהובות של הקב"ה בכל מצב, ואף ענתה על שאלות ייחודיות מול אתגרי התקופה. את הכנס חתם המיצג העוצמתי – "לאחוז ברוח", אשר העניק לתלמידות עוצמה יהודית אמיתית נגד הזרם.

צוות המורות והורים רבים, הודו לשלוחא דרבנן הרב חיים אמסילי הי"ו על הפעילויות הברוכות למען בנות ישראל ועל כולן הארגון החשוב שהקים "בנות מלוכה", שמחזק ומאחד את תלמידות בתי הספר שמעצים את התלמידות ומעלה אותן דרך המלך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
2 חודשים לפני

כל הכבוד רבי חיים עלה והצלח!!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן