חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מחזקים את התורה

בהשתתפות מאות בני נוער: הגאון רבי עובדיה יוסף בשיעור מרכזי באשדוד

מאות בני נוער השתתפו בשיעור מרכזי במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" שמסר הגאון הגדול רבי עובדיה יוסף ר"י ״חזון יעקב" נכדו שלו מרן זצוק"ל ובנו של הגאון האדיר רבי יעקב יוסף זצ"ל.

הרה"ג עובדיה יוסף שליט"א ב"ילדי שגיא ויעקב"

את פניו קיבל מזכה הרבים רב המרכז לצעירים הרב אילן גוזל מחבר סדרת הספרים "פלא דורש", והזכיר את ביקורו של אביו כאן בבית המדרש בעת שהספיד את מרן הראשון לציון הגר"מ אליהו זצ"ל.

הגר"ע יוסף מסר את שיעור במשך כשעה בגאונות מיוחדת ובבקיאות מופלגת כשדבריו שזורים מכל מכמני התורה, ש"ס, זוהר ושולחן ערוך.

בדבריו התעכב והרחיב על הגאולה וימי השובב"ים-ת"ת ובפרט השנה שהיא מעוברת והביא בשם הבן איש חי שצריך בימים אלו לכווין היטב בקריאת שמע על המיטה ולהרבות בקדושה. עוד אמר שכעת אנו נמצאים ממש בפעמי הגאולה לקראת סוף האלף השישי לאחר חצות היום, אחר הטבח הנורא של יום שמחת תורה בו נרצחו יותר מ-1500 בני אדם ועוד חיילים רבים ולצערנו זה לא נגמר, כל זה בא לעורר אותנו.

ראינו ושמענו עדויות על ניסים ונפלאות שהיה שם, כל הישובים שהם שומרי שבת, נצלו וזה דבר מדהים הנס הגדול היה עם "כפר מיימון" שמחבלים ירו על המסוק ונחתו שם כשאפילו חייל אחד לא נפגע, וכך החיילים נפגשו ישירות מול המחבלים וחיסלו אותם.

אולי יעניין אותך

בכפר סעד שגם הוא שומר שבת באו מחבלים והיה שם טנק אחד שלא היה לו תחמושת ודרס את כל המחבלים שהתקרבו לישוב.

היו ניסים שלא כדרך הטבע גם אנשים פרטיים שקיבלו על עצמם שמירת שבת, ניצלו. ועוד סיפורים רבים על השגחה פרטית, לצערנו בלחימה הקשה שבימים אלו בעזה, כל יום שומעים על הרוגים יהודים הי"ד, ובנוסף עשרות אלפי איש נעקרו מבתיהם.

לכן בימים כאלו צריך להרבות יותר בלימוד תורה ובשם הבן איש חי בדרשות כתב, כדי להינצל מאיש חמסים צריך דווקא להרבות בקריאת תהילים ולהוסיף עוד קבלות וחיזוקים ואסור לחזור לשגרה אנו נמצאים במצב של פורענות וחייב כל אחד לזעוק ולהריע על המצב, נמצאים בעת צרה, חשוב להוסיף אבינו מלכנו פרקי תהילים ולהוסיף עוד ועוד זכויות ולהתחזק בתחום של הקדושה שזה העיקר בימים אלו ולהתפלל לזכות לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן.

לאחר דבריו הנפלאים, הציבור עבר לברך ולהתברך. הרב אילן גוזל העניק לרב שליט"א את ספרו "פלא דורש" חלק החמישי ושמח לראות את הציבור הנפלא שהגיע לשיעור תורה ולסעודת "מלוה מלכה" ובירך את כולם ושהמקום יפרח ויגדל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן