חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כשהוא מלווה בסגנו

בברכות, תמיכה ועידוד – כך התקבל ראש העיר בחתונת ביתו של משפיע עולם הישיבות

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי השתתף בחתונת ביתו של הרה"ג רבי יחיאל מאיר צוקר מראשי קהילת ״בני פנחס״ • החתן בירך את ד"ר לסרי "שיצליח וימשיך להיות ראש העיר"

ראש העיר והרב צוקר בשמחת החתונה

קהל רב ובראשם ראשי ישיבות רבנים חשובים השתתפו בשמחת נישואי ביתו של הרה"ג רבי יחיאל מאיר צוקר מראשי קהילת "בני פנחס" בראשותו של הגאון רבי ישראל בונם שרייבר ומשפיע בעולם הישיבות ומחבר ספרים רבים עה"ת עם החתן החשוב לבית משפחת גולדשטיין מבחירי ישיבת "נתיבות חוכמה" שהתקיימה באולמי 'ארמונות פרידמן'.

בסידור חופה וקידושין כובד הרה"ג ר' דניאל וולפסון ראש ישיבת "נתיבות חוכמה". המרא דאתרא הגר"י שיינין התכבד בברכה במעמד החופה.

במהלך הריקודים הגיע ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כשהוא מלווה עם מ"מ סגן ראה"ע ר' יחיאל וינגרטן כשרבים מהאורחים יצאו לקראתו ולחצו את ידיו וברכוהו בברכת הצלחה מרובה לקראת הבחירות.

אב הכלה הרב יחיאל צוקר קיבל את פניו בחביבות רבה ופצח יחד איתו בריקוד נלהב כשלפתע פנה לחתן בקול גדול ואמר לו: "תברך את ראש העיר שלנו שימשיך להיות ראש העיר אשדוד עוד שנים רבות", החתן שביום חתונתו יש לו זכות גדולה לברך, בירך בכוונה גדולה את ראש העיר ד"ר לסרי שיצליח, ימשיך להיות ראש העיר.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
7 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
7 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תושב אשדוד
1 שנה לפני

לסרי ראש העיר הבא עד ביאת משיח צדקנו בקרוב

יוסי
1 שנה לפני

לסרי לראשות עיר

יוסף
1 שנה לפני

תענוג לראו. את לסרי יוצא בחודש האחרון לאירועים מה שהיא לא עשה כמה שנים
לא מצפה מהאתר שלכם שכל הפרסומות של לסרי והעירייה לכתבות של מועמדים אחרים

חרדי
1 שנה לפני

קשקוש של כתבה יחיאל לסרי ווינגרטן הגיעו בשעה 7:30 ישבו וחיפוש את עצמם חמש דקות והלכו עוד לפני החופה וכו. כתבת יח"צ תעלו את הרמה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן