חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
צפו בתיעוד

באישון ליל: פרץ למשאית באשדוד וגנב ציוד יקר ערך

בשיחה ל'חרדים אשדוד' מספר בעל המשאית ישראל: "באמצע הלילה הגיע פרץ למשאית וגנב מדיח כלים בשווי רב, כשגונב בנוסף את העגלה שלי. מצפה מהמשטרה לשים את ידה על הגנב"

תיעוד הפריצה הלילה באשדוד

תיעוד שאמור להטריד רבים מתושבי העיר: הלילה סמוך לשעה 4 לפנות בוקר רכב שהגיח לחניה ברחוב דב גאפונוב ברובע ה' באשדוד נעצר לפתע, כאשר הפורץ ניגש לעבר המשאית שחונה בסמוך – פורץ אותה וגונב ממנה ציוד יקר ערך, כשלא מסתפק בכך, ואף את העגלה גונב יחד עם הציוד היקר.

צפו בתיעוד מהפריצה למשאית:

בשיחה ל'חרדים אשדוד' מספר ישראל בעל המשאית: "קמנו הבוקר כשהתגלה לנו הגניבה שאירעה במהלך שעות הלילה. כשהסתכלנו במצלמות האבטחה ראינו את מה שאירע בשעה 3:47 לפנות בוקר. מדובר בציוד יקר ערך, אני מצפה מהמשטרה לחקור את הנושא לעומק ולשים את ידה על הגנב הזה".

עוד אומר ישראל בשיחה: "נראה שמדובר באדם מיומן לגניבות מה שאמור להטריד כל תושב אשדודי, מה שדורש מהמשטרה לחקור יותר ולשים את ידה על הגנב למנוע עוד מקרים רבים של גניבות כאלו".

אולי יעניין אותך

מהמשטרה טרם נמסרה תגובה – לכשתתקבל נפרסמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן