חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כֵּן יֹאבְדוּ כָל אוֹיְבֶיךָ

באיראן מודיעים רשמית: נשיא איראן ושר החוץ נהרגו בהתרסקות המסוק

צוותי החילוץ הגיעו בשעות האחרונות לזירת התרסקות המסוק הנשיאותי ועל פי הדיווחים בטלוויזיה האיראנית נראה כי אין סימני חיים במסוק של הנשיא ובמשלחת המלווה שלו • לפני זמן קצר מודיעים רשמית באיראן: הנשיא ושר החוץ לא שרדו את ההתרסקות • "המסוק של הנשיא האיראני נשרף כליל בהתרסקות", אמר גורם איראני רשמי לרויטרס

מסוקו של נשיא איראן אותר ללא סיכוי לניצולים

בתום שעות ארוכות של חיפושים, צוותי החילוץ הגיעו לפנות בוקר לזירת התרסקות המסוק הנשיאותי באיראן ולפי דיווחים בטלוויזיה האיראנית נראה כי אין סימני חיים לנוסעים במסוק של ראיסי ובמשלחת המלווה שלו: "אין ניצולים בהריסות המסוק של הנשיא".

נהרג. נשיא איראן אבראהים ראיסי

"המסוק של הנשיא האיראני נשרף כליל בהתרסקות, התקווה שהנשיא ראיסי ישרוד היא קלושה", אמר גורם איראני רשמי לרויטרס. "אנחנו יכולים לראות את ההריסות והמצב לא נראה טוב", הוסיף ראש הסהר האדום של איראן, פירוסיין קוליבנד, לטלוויזיה הממלכתית.

באיראן מודיעים רשמית לפני זמן קצר כי הנשיא ושר החוץ לא שרדו את ההתרסקות. מפקד חיל האוויר האיראני אמר לרויטרס: ״חלק מהגופות נשרפו ולא ניתן לזהותם״.

תיעוד ראשוני מהזירה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שמעון
3 חודשים לפני

כן יאבדו כל אויבך ה'
בקרוב גם סינואר יסמעיל הניה ונסראלה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן