חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לאחר התקפת אמסלם

באגודת ישראל משיבים אש: "לא ניגרר ולא נגיב לספינים, אסור שהשבת תהפוך לקרדום פוליטי"

לאחר המתקפה של אבי אמסלם בעיתון 'משפחה' נגד אגודת ישראל שלטענתו שתקה על חילולי שבת והסתפקה בפירורי תקציבים, חבר המועצה מאגודת ישראל, שמואל שוק, מסרב להתרגש ומדגיש: "הרבנים שלנו יודעים בדיוק מה אנחנו עושים, די לנו בכך"

ראש בראש. אמסלם ושוק

לאחר שאבי אמסלם התראיין בעיתון ׳משפחה׳, ותקף את אגודת ישראל ווינגרטן כביכול אינם שומרים ודואגים על שמירת השבת בעיר.

חבר מועצת העיר מאגודה שמואל שוק בחר להגיב בעיתון ׳משפחה׳, והדגיש כי באגודת ישראל לא רואים צורך להתייחס לטענות הנשמעות. מבחינתם, כל מה שמופרח לחלל האוויר כרגע הוא חלק טבעי ממערכת הבחירות הסוערת שמאפיינת הפעם את העיר אשדוד.

"אין לנו שום כוונה להיגרר", אומר לנו שמואל שוק, חבר המועצה מסיעת אגודת ישראל שכבר הצהירה על תמיכה בראש העיר המכהן, ד"ר יחיאל לסרי, "אנחנו מכבדים את סיעת ש"ס ואת אבי אמסלם. אמנם כל מה שנטען כאן אינו אמת כלל, אבל אנחנו נחושים בדעתנו שלא להטיח רפש ולא לייצר מלחמות בתוך הבית פנימה".

יש לציין, כי באשדוד פועלת ועדת רבנים המורכבת מנציגי כלל הקהילות והחוגים בעיר, והיא זו שמנחה את סיעת אגודת ישראל בעירייה. "הרבנים שלנו", אומר שוק, "יודעים בדיוק מה עשינו וכיצד אנו פועלים, לרבות כמובן בנושאי דת. הציבור יודע זאת ודי לנו בכך. לכן, אנחנו לא רואים שום צורך להגיב לכל הספינים שצצים, ועוד יצוצו, כחלק בלתי נפרד ממערכת הבחירות".

אולי יעניין אותך

כהמחשה לחוסר הרלבנטיות של הטענות כשהן באות פחות מחמישה חודשים לבחירות, מציג שוק את העובדה הפשוטה הבאה: "אם המועמדים שנגד לסרי טוענים שהוא 'מכר' את העיר ליהדות התורה, ומנגד יש הטוענים שהוא 'מחלן' את העיר, מה אנחנו צריכים להסיק מכך?".

הוא מוסיף: "זה לגיטימי שכל צד מנסה לעשות שימוש במגוון כלים ודמגוגיות, אבל אנחנו לא מתכוונים להיות חלק במשחק הזה. בכל מקרה אסור שהשבת תהפוך לקרדום פוליטי לחפור בו, מי שהשבת יקרה לו יודע שהדרך לפעול למענה לא עוברת דרך התקשורת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

שוק מנהל את גור בושה וחרפה

י.א
1 שנה לפני

תדגישו שאחד מבעלי האתר עובדים ע
אצל יחיאל לסרי
ועוזר של בעל האתר הוא בנו של עובדיה דהאן
שכל היום עסוקים יחד עם עובדיה דהאן ביחיאל לסרי

אשדודי
1 שנה לפני

עובדיה דהן ובניו ועוזרו הצלם מוטי כהן שיוצאים חזיתית נגד התנועה ואבי אמסלם יבינו יום אחד אם היה שווה או לא. ימים יגידו

כ
1 שנה לפני

הזוי אבי אמסלם מחריב את אשדוד
קטן ונקמני.
תשתחרר אבי, אתה רק שליח ציבור, אשדוד חשובה יותר!

מני
1 שנה לפני

חזקקקק

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן