חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
נזכור ולא נשכח

אשדוד מרכינה ראש ומתייחדת עם זכר הנופלים שנרצחו בטבח שמחת תורה

אשתקד, בעיצומו של חג שמחת תורה, ביום ה-7.10, נצבעו השמים קדרות. עם ישראל נפל לתוך אבל ושכול שאת סופו מי ישורנו. גם אם עמדנו שוב על רגלינו והשבנו מלחמה שערה, וגם אם נהפכה הקערה על פיה ואומתנו שבה לאחוז בחיים, הלב עדיין מדמם והכאב כבד מנשוא. היום, כל העם מתייצב כאיש אחד בלב אחד, מלוכדים ומאוחדים, וזוכרים את הבנות והבנים אשר נפלו ונרצחו בארצם, רק בשל היותם יהודים. נזכור ולא נשכח.

הכניסה לבניין העירייה

אשדוד, כמו בכל אתר ואתר בישראל, מרכינה ראש ומתייחדת היום עם זכר הנופלים אשר נרצחו ונטבחו ביום ה-7/10 באוקטובר, בעיצומו של חג שמחת תורה. אשדוד מתייחדת עם זכרם של חיילות וחיילי צבא ההגנה לישראל, עם זכר השוטרות והשוטרים ועם כל הנופלים במלחמת "חרבות ברזל". עם ישראל זוכר את החטופים ומתפלל שיחזרו הביתה במהרה.

גם עיריית אשדוד מתייחדת עם זכר הנופלים והפכה את רחבת העירייה לאתר הנצחה. היום בשעה 18.30 יתקיים טקס יזכור ברחבת העירייה.

כמו כן, העירייה ממשיכה בעבודות הקמה של אתר ההנצחה הקבוע בפארק אשדוד ים. האתר ייפתח בטקס רשמי שיתקיים לאחר שמחת תורה, במועד הרשמי שנקבע ע"י מדינת ישראל. נזכור ולא נשכח. יהי זכר כל הנופלים ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן