חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עדכון מיוחד

אשדוד חוזרת לשגרה בצל הלחימה: כל הוראות פיקוד העורף העדכניות

על פי ההנחיות פיקוד העורף העדכניות מהשעה האחרונה אשדוד הופכת לעיר ירוקה | המשמעות: ללא הגבלות במקומות העבודה, התקהלויות מותרות עד 1,000 איש, וקיום לימודים בסמוך למרחבים מוגנים | בעיריית אשדוד מסרבים לקבל את ההנחיות נכון להערב: והלימודים ישובו בהדרגה כפי שהוחלט על ידי ראש העיר וראשי המכלולים • כל הפרטים
כיפת ברזל. קרדיט: אשדוד און ליין

לאחר 33 יום מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' ואשדוד חוזרת לשגרה כמעט מלאה בצל הלחימה. בעדכון ההנחיות האחרון שהוציא פיקוד העורף בשעה האחרונה אשדוד הופכת לעיר ירוקה.

פעילויות חינוכיות

הנחיות להפעלת מוסד המקיים לימודים, כולל מעונות יום ומשפחתונים (עד גיל 6), בתי ספר, צהרונים, חינוך מיוחד, השכלה גבוהה, הכשרה מקצועית, קייטנות, פעילות בלתי פורמלית, תנועות נוער, מחנות קיץ, סמינרים, חוגים לילדים, פעילות ספורט תחרותית במסגרת התאחדויות ואיגודי הספורט – לילדים ונוער עד גיל 18.

למרות הוראות העדכניות של פיקוד העורף לגבי הלימודים – בעיריית אשדוד מסרבים לקבל את ההחלטה. ומודיעים כי החזרה ללימודים בהדרגה – תמשיך לפי החלטת ראש העיר וראשי המכלולים.

מהעירייה נמסר לאתר ׳חרדים אשדוד׳:

״האיום הרקטי עדיין קיים ומאיים על תושבי אשדוד.

מאז עופרת יצוקה, ההחלטה הסופית היא של ראש העיר שיכול להחמיר מעבר להמלצת פיקוד העורף וזאת מתוך ההנחה הבדוקה שראשי ערים מכירים טוב יותר מפקע"ר את האוכלוסיה בעירם, את הלכי הרוח והחוסן.

ההחלטות על ההחזרה ההדרגתית מבוצעות בשיתוף כל גורמי הבטחון, הנהלת העיר וועד ההורים בהערכות מצב המתקיימות פעמיים ביום. לכל החלטה יש משמעויות ועיריית אשדוד מקבלת את ההחלטות שלה בשום שכל וזהירות כאשר רק בטחונם של הילדים לנגד עיניה״.

התקהלויות ושירותים

הנחיות להתקהלות של אנשים השוהים באותה נקודת זמן באזור מסוים, לרבות מקומות מקבלי קהל דוגמת: מרכזי קניות, מופעי בידור, חתונות, בתי כנסת ופעילויות תרבות. פעילויות ספורט עממי, מכוני כושר וחדרי סטודיו לבוגרים מעל גיל 18, וההגבלות על השירותים הזמינים לאזרחים.

אולי יעניין אותך

התקהלויות: ניתן לקיים התקהלויות עד 1,000 אנשים.

מקומות עבודה

הנחיות להפעלת מקומות עבודה, עסקים ומסחר, לרבות קבלת קהל, פעילות ספורט תחרותית במסגרת התאחדויות ואיגודי הספורט – לבוגרים מעל גיל 18, למעט מקומות עבודה המשתייכים למשק החיוני כפי שמפורט בהמשך.

כלל מקומות העבודה – לא חלות הגבלות על פעילות מקומות העבודה.

להלן הנחיות פיקוד העורף העדכניות:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
16 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
16 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
פיליפ
9 חודשים לפני

מה לגבי שוק אשדוד ים מתי יחזור להתקיים

Shafik
9 חודשים לפני

זה לא מדויק כי כיתות תקשורת לילדים על הרצף לא חזרו לפעילות כיתה של 8 ילדים לא אבל כיתה של יס עם 40 תלמידים כן איפה ההיגיון?

חגית
9 חודשים לפני

פיקוד העורף ממהר מדי אין שיגרה

אבי
9 חודשים לפני

לך לעזאזל חושב שהוא יותר חכם מפקוד העורף

שחרר את הילדים ללמוד
רק התורה שלהם תגן על העיר

נועם חיים
9 חודשים לפני

המילה שגרה לצד מלחמה זאת טעות חמורה! התעלמות מוחלטת ממה שקרה פה בחודש האחרון. השגרה לא יכולה להתקיים כל עוד אחינו מוחזקים כשבויים מחוץ לשטחה של ארץ ישראל.
מספיק להשתמש במילה שגרה!
אנחנו נוכל לדבר על "שגרה" רק אחרי שהלחימה תסתיים ושהשבויים שלנו יחזרו.

דידי
9 חודשים לפני

דר' לסרי אשדוד איתך !

דידי
9 חודשים לפני

כל הכבוד ! קודם כל הביטחון !!

רות
9 חודשים לפני

לפחות תבואו לקראת ההורים שיש להם ילדים קטנים במעון וגנים.האבא במילואים או בחלת.שיש להם הוצאות מעל ומעבר.לפחות לתקופה הקשה הזאת שלא ישלמו את החודש הזה כולל מיסים.ומעונות וגנים.גם כך היו חגים ושילמו.אף אחד לא מתחשב ולא מבין אותם.בבקשה ראש העיר תעזור .לעירייה שלנו יש כסף.תודה ושרק יהיה שקט ואחדות אמן

אדריקס
9 חודשים לפני

פיקוד האורז החליט לפי הערכת מצב,
איפה הייתה הערכת מצב ב7/10 בשעה 6:30 בבוקר, נתפסו על צמד מילים וכולם אומרים את הצמד מילים החדש:
הערכת מצב.
אולי מישהו יאסור להשתמש ולהסתמך על זה.

מאיר
9 חודשים לפני

יש משהו שאנחנו לא יודעים?
הפסקת אש? זהו קיבלנו את החטופים חזרה?
מדינה בהזיה.
עם כל הכבוד לשגרת מלחמה,אי אפשר לסכן אזרחים.
החיות הפלסטינאצים לא אמינים…

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן