חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אשדוד חוגגת יום הולדת 66

אמש נערך מעמד מכובד ורב רושם ליקירי העיר

בין יקירי העיר: הרב פנחס קריספין שליט״א • פרופיל לדומותו

הגאון הרב פנחס קריספין שליט״א

אמש במעמד רב רושם חגגו לאשדוד יום הולדת 66 בשילוב טקס הוקרה ליקירי העיר.

יקירי ויקירות אשדוד שנבחרו: יחיאל אבו, אורה אור לב, שושנה אלון, יעקב בן זיקרי, אברהם גבעון, יצחק גל, אוולין זיקרי, יצחק זכריה, שוש כהן חדד, אשר כנפו, לילי כנפי, שמואל כרמל, דניאל מרוז, ולדימיר ספרנסקי, אבינועם סרי, רפאל עיוד, אפרים פפרני, שמעון צרפתי, הרב פנחס קריספין, חנה שובל ורבקה שמיאן.

בין יקירי העיר ניתן היה להבחין בגאון רבי פנחס קריספין שליט"א, נשיא מוסדות 'מורשה'.

הגאון רבי פנחס קריספין עלה ממרוקו לאשדוד בשנות העשרים לחייו, ינק ולמד תורה מפי מאורי הדורות הקודמים מרן חכם שלום כהן זצוק"ל ויבלחט"א הגה"ג רבי שמעון בעדני שליט"א.

אולי יעניין אותך

מתחילת שנות ה-70 של המאה הקודמת, הרב מעמודי התווך של העיר ומזה עשרות שנים מרביץ תורה לאלפי תלמידים שעברו תחת ידיו, הקים ועמד בראש מוסדות חינוך, תלמוד תורה וישיבה, ואלפי בני תורה חבים לו את חייהם הרוחניים.

ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם:

״שמח ונרגש לברך ולהוקיר את הגאון רבי פנחס קריספין שליט״א, אין ספק שגולת הכותרת של הפעילות רבת השנים הוא ת"ת "מורשה" שחינך ולימד עשרות אלפי תלמידים ב-50 השנים האחרונות. כבוד לעיר אשדוד שזוכה להוקיר את לומדי התורה ורבניה״.

״אני מברך את הרב שימשיך ביתר שאת וביתר עז להגדיל תורה ולהאדירה, ושיזכה לראות דורות ישרים מבורכים ויתקיים בו ׳אורך ימים בימינה בשמאלה עושר וכבוד׳״.

הרב קריספין ואבי אמסלם אמש באירוע

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי נאם אמש באירוע:

״בליל כ"א בכסלו תשי"ז, ה-25 בנובמבר 1956 הגיעו באישון לילה אל חולות אשדוד 22 משפחות, שעלו ארצה מצפון אפריקה. הן הגיעו עם ילדיהם ורכושם אל הלא נודע, ועם ידיעה אחת ברורה שכאן יקימו בית בארץ ישראל. ומאז הכל היסטוריה״.

״הערב אנחנו חוגגים 66 שנים להיווסדה של אשדוד, העיר האהובה שלנו שמ-22 משפחות מונה כיום כרבע מיליון נפשות. קיבוץ גלויות לתפארת״.

״ואיך נחגוג את יום ההולדת אם לא בהוקרת תודה לאנשים שעושים את אשדוד. הערב קיימנו את טקס יקירי ויקירות העיר, שעשייתם הברוכה, בקשת רחבה של תחומים, תרמה לעיצוב פניה של אשדוד בעבר, בהווה ובעתיד לבוא, ועל כך הם ראויים להכרה ולהערכה גדולה״.

״הערב, בשם תושבי העיר אנחנו מצדיעים ואומרים לכם – תודה רבה! בזכות כל אחת ואחד מכם – השלם גדול מסך כל חלקיו. חג שמח, ומזל טוב אשדוד״.

צילום: ODREY – טים נודלמן, מתוך דף הפייסבוק של ממ״ק אבי אמסלם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן