חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"זֵכֶר צַדִּיק לִבְרָכָה"

אמש במעמד הגר"מ אבוחצירא: הילולת בעל האביר יעקב זיע"א

סעודת הילולא ע"י הרה"ג רבי מכלוף עזריאל שליט"א רב ק"ק בני תורה חניכי הישיבות ברובע ז' ובמעמד הגר"מ אבוחצירא רב ק"ק "תפאר רפאל" ורו"כ להוראה "תורה לשמה" נערכה אמש ציון 143 שנה למרן בעל האביר יעקב זיע"א
הגר"מ אבוחצירא שילט"א בסעודת ההילולא

לסעודת המצוה השתתפו הגיעו רבנים ונשאו דברי תורה וברכה לכבד בעל ההילולא הרה"ק רבי יעקב אבוחצירא זיע"א.

בשירה ובפיוט כובד מזכה הרבים הרב יהודה מוייאל. את המעמד החלו בהדלקת נרות ולאחר מכן השמיע דברי תורה מבעל ההילולא הגר"מ עזריאל.

את חתימת הדרשות נשא הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא רבה של רובע הסיטי ורב ק"ק "תפארת רפאל" ורו"כ להוראה "תורה לשמה". לאחר שהביא מדברי מתורתו של בעל ההילולא זיע"א וכן זכה לעשות אותות ומופתים וכל דברי תורתו שכתב, נכתבו בקדושה ובטהרה ברוח הקודש.

וסיפר שברובע ב' ידועה משפ' בן-גיגי שהיו עורכים את ההילולא מידי שנה ל"אביר יעקב", באחד השנים נשלחתי ע"י מורי ורבי הגר"ש כהן זצ"ל שנבצר ממנו להשתתף, בהגיעי למקום הרגשתי בהמולה בכניסה לבית ושאלתי מה קרה? וסיפרו לי שבשעות הבוקר בני המשפחה והשכנים עזרו כולם בהכנת הסעודה הגדולה לקראת ההילולא שתתקיים הערב, ותוך כדי אחד הילדים של בני המשפחה העורכים את ההילולא ומתגוררים בקומה הרביעית טיפס על הסלון ונפל למטה, מיד עצרו כולם את כל ההכנות וירדו למטה לקול זעקות ושבר מכל השכנים, משהגיעו לראות מה קרה עם הילד ראו שקם על רגליו לבדו והלך לכיוון מדרגות הבנין ומיד הרמוהו ושאלוהו איפה כואב לך? מי הציל אותך? והילד הקטן אמר להם איש צדיק שיש לנו בסלון את התמונה שלו ומיד שנכנס לבית, הראה להם באצבע את התמונה הגדולה – הצדיק הזה החזיק אותי!!!! ולא אשכח שלפני מס' שנים ערכתי לו את החופה וביקש ממני שאספר לכל הקהל שהיו נוכחים לספר את המעשה הזה שהיה עם החתן והיה קידוש שם שמים גדול.

אולי יעניין אותך

עוד הביא בשם הקדוש אהרון מבעלזא זצוק"ל שצדיקים במיתתם "קרואים" חיים, כשמגיעים לציון הצדיק כותבים ומניחים קוויטעל על הציון, ופירש הרבי קרואים לשון "קריאה", הצדיקים קוראים את הקוויטלאך שמניחים על הציון לישועה ורחמים. בסיום ציין כי זכות גדולה היא לו להשתתף בהילולא של מכובדנו הגר"מ עזריאל אשר הוא ת"ח גדול וקשור מזרע קודש למשפחת הרבנים הצדיקים לבית אבוחצירא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן