חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
״ויפה שעה אחת קודם״

אמסלם קורא להדיח את נכט וכצנלסון מהקואליציה

לאחר שנכט דרש מוקדם יותר היום מחברי ועדת בנין ערים לקיים דיון נוסף לאחר שאישרו את הקמת ישיבת ״אורחות התורה״ באזור התעשיה, דורש אמסלם כעת שוב מראש העיר לפטר את נכט וכצנלסון משורות הקואליציה

כפי שדיווחנו מוקדם יותר, סגן ראש העיר אלי נכט שיגר מכתב לחברי ועדת בנין ערים בבקשה לדיון נוסף בהשתתפות כלל חברי המועצה על הקמת ישיבת ״אורחת התורה״ שאושרה בועדת המשנה באזור התעשיה.

ממלא מקום ראש העיר ויו״ר תנועת ש״ס באשדוד אבי אמסלם יוצא במתקפה חריפה כנגד נכט:

״למען הסדר הטוב, הגיע הזמן שבמקום להגיב לפרובוקציות ולהסתה של אלי נכט כל פעם מחדש – פשוט ידיחו אותו ואת כצנלסון מחברות בקואליציה.

לצערי הרב ככל שאנו מתקרבים למערכת הבחירות אנו נחשפים להתנהגות חסרת אחריות של נכט שכל מטרתו לחקות את סניה כצנלסון ולהתחרות מי פוגע יותר בזהות היהודית ובסטטוס קוו בעיר.

אולי יעניין אותך

בישיבת ועדת בניין ערים שהתקיימה ביום חמישי האחרון נכט לא השתתף, מנגד השתתפו כצנלסון וחבר סיעתו ליברטי שהתנגדו בהצבעה והודיעו שיעלו את הנושא למליאה ואכן כך עשו.

כששמע על כך נכט, שכלל לא השתתף בישיבה, מיהר להוציא הודעות נגד, וכאמור מנסה לקבל כותרות על חשבון המגזר החרדי ולהתהדר בנוצות לא לו.

כפי שאני אומר זמן רב, אני מצפה מראש העיר לגלות מנהיגות ומשילות ולהעמיד את סניה ונכט במקומם, אחת ולתמיד, ויפה שעה אחת קודם.

אנחנו נמשיך לעבוד עבורכם תושבי העיר היקרים ומיד אחרי הבחירות נמשיך את המהפכה למען הצביון האחדות והאהבה בעיר אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

אין על אבי אמסלם ראש העיר הבא

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן