חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אמסלם מפרגן

אמסלם על ההתרסה של ליברמן: "הגעתם לעיר מאוחדת עם אהבה למסורת ולזהות היהודית"

לאחר ניסיון ההתרסה של ח"כ ליברמן וסניה כצנלסון שלא צלח, שיגר אבי אמסלם הודעה בו הוא מספר לשניים למה לא הצליחו להתסיס: ״אשדוד היא לא המקום לחולל פרובוקציות״

אבי אמסלם. צילום: חרדים אשדוד

כפי שדיווחנו ב׳חרדים אשדוד׳ ח"כ אביגדור ליברמן והאיש שלו באשדוד סניה כצנלסון, הגיעו היום אחר הצהריים לתחנת אוטובוס בעיר ועלו על אוטובוס של חברת 'אפיקים' במטרה להתריס ולמחות לטענתם על "הדרת נשים".

הנסיון לא צלח והחרדים בתחנות השונות לא הגיבו לפרובוקציה אותו ניסו השניים לעשות. בהודעה שהוציא כעת יו״ר ש״ס באשדוד אבי אמסלם הוא מפרגן לאחדות ואהבת המסורת בעיר ומסביר לליברמן וכצנלסון שפה הם לא יצליחו לעשות פרובוקציות בגלל האחדות בין דתיים לחילונים בעיר.

בהודעת אמסלם נכתב: "מישהו שמע על כך שליברמן הגיע לאשדוד ונסע בהתרסה באוטובוס יחד עם כצנלסון?

ככה זה ליברמן וכצנלסון, כשאתם מגיעים לעיר מאוחדת, עם אהבה למסורת ישראל ולזהות היהודית שעליהן שמרנו אני וחבריי לסיעה במשך הקדנציה האחרונה.

אולי יעניין אותך

סניה ואיווט, אשדוד היא לא המקום לחולל פרובוקציות ולהסית – וכשאנצח אדאג שהעיר תישאר מאוחדת ומקבלת את כולם, אך בשביל שזה יקרה צריך ראש עיר בראש שלך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן