חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
החזרים לרבבת רוכשי כרטיסים

אכזבה בקרב בחורי אשדוד: נדחית הכנסייה ההיסטורית בראשות מרן ראש הישיבה וחברי המועצת

מארגני הכנסייה הגדולה "אשריך" הודיעו על דחייתה בעקבות הפגנות השמאל והאנרכיזם ברחבי המדינה • מעל רבבת בני ישיבות כבר רכשו כרטיסים לכנסייה בראשות מרן הגרי"ג אדלשטיין וחברי המועצת • יימסרו פרטים על החזרים לרוכשים
המודעות לקראת כינוס "אשריך". באדיבות המצלם

מארגני הכנסייה הגדולה "אשריך" הודיעו על דחייתה בעקבות הפגנות השמאל והאנרכיזם ברחבי המדינה, כמחאה על הרפורמה המשפטית. וזאת לאחר שמכרו כבר מעל רבבת כרטיסים לאירוע הגדול, שהיה אמור להתקיים בראשות מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין וחברי מועצת גדולי התורה.

המארגנים מסרו כי "בשל אי הוודאות ביכולת קיום האירוע, והמצב הקיים בארץ ישראל – הוחלט על דעת מרנן ורבנן, שלעת עתה אירוע 'אשריך' לבחורי הישיבות שצפוי היה להתקיים ביום חמישי ידחה".

נמסר גם כי פרטים על החזרים לרוכשי הכרטיסים יצאו בהודעה נפרדת. "בברכת ושמתי שלום בארץ, הוועדה המארגנת". כאמור מעל עשרת אלפים בני ישיבות כבר הזמינו כרטיסים למעמד.

רק לפני מספר ימים הודיעו המארגנים כי כנס ענק והיסטורי צפוי להתקיים ביום חמישי ח' ניסן באצטדיון רמת גן בראשות מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לכלל בחורי הישיבות בארץ תחת השם "אשריך" "בכדי להאדיר ולפאר את בני הישיבות לגיונו שלך מלך ולרומם את מעלתו של בן תורה בדורנו".

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

כנסייה זה של נוצרים

כדאי לקרוא לזה התכנסות או כינוס

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן