חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ייחודי באשדוד

איך תשקיעו נכון? פאנל תקדימי של 'מאוגדים' עם מומחים מענף הנדל"ן ושוק ההון

איך רוכשים נכון דירה להשקעה, כיצד תדעו להבחין בין הצעת זהב להונאה מסוכנת, והיכן מתחבאת ההזדמנות הרותחת הבאה של ענף הנדל"ן • ממנכ"ל משרד השיכון ועד צייד הנוכלים - כל הפרטים על השמות הגדולים שמחכים לכם בפאנל ביום רביעי השבוע

בואו נדבר ביזנ'ס: אחרי ההתלהבות של הרונדלונה, האטרקציות וההרצאות – הפאנל המקצועי הבא שיזמה 'מאוגדים' לשבוע הכמעט אחרון של בין הזמנים הוא הדבר שציבור ענק מחכה לו, וגם הכי זקוק לו.

היוזמה לעריכתו, כך אנחנו שומעים מ'מאוגדים', הגיעה במובן מסוים מהשטח. "רבנים ועסקנים רבים עוררו על הצורך הבוער לתת לציבור כלים בסיסיים בשוק הנדל"ן וההשקעות, כדי לבחון מה נחשבת השקעה נכונה – ומה הוא עוקץ מסוכן שיש לברוח ממנו כמו מאש", אומר לנו סגר"ע יחיאל וינגרטן, "לאור זאת החלטנו לנצל את אירועי הקיץ ולמנף גם את הנושא הזה".

כל מי שמכיר מעט את התחום יודע עד כמה מדובר בצורך כאוב שזועק לשמים. העיתונות מלאה בפרסומים מפרסומים שונים על השקעות למכביר, כאשר לא מעט התבררו כעקיצות והנאות מתוחכמות. אברכים שחסכו מפת לחמם לנישואי צאצאיהם, מצאו עצמם מתפתים להניח עשרות אלפי שקלים וגם יותר מכך, על השקעות חסרות בסיס, ומפח הנפש כשמתברר כי מדובר היה בקרן הצבי, הוא עצום וכבד מנשוא.

בפאנל התקדימי והמסובסד, שאותו ינחה אברהם גרובייס, ראש הדסק הכלכלי של עיתון 'המודיע' ותושב העיר אשדוד, יופיעו כל השמות הגדולים בתחום. הם נבחרו בקפידה כדי ליצור תמהיל נכון שיפרוס את כל התמונה הנדרשת לציבור במינימום זמן – גם על שוק הנדל"ן הישראלי וגם על שוק ההון וההשקעות השונות שהוא יודע להציע, לצד הסכנות הרבות הגלומות בו.

אולי יעניין אותך

מנכ"ל משרד השיכון, יהודה מורגנשטרן, ייתן סקירת מאקרו על שוק הנדל"ן החרדי, גם על המתרחש כעת ובטווח הקצר קדימה, וגם על האופק הצפוי לנו בעשורים הבאים, זאת כדי לסייע לציבור המשקיעים לזהות הזדמנויות עתידיות מתוך ראיה מפוכחת של תמונת המצב.

בכיר בנק לאומי, אורי יוניסי, ראש חטיבת המשכנתאות בבנק, יסקור את אתגרי הריביות בענף המשכנתאות וכיצד ניתן לרכוש דירה עם פריסה נכונה ורווחית.

איש התקשורת יעקב רייניץ, המסקר את ענף הנדל"ן החרדי מזה שנים רבות, ייתן את תמונת הדיור החרדית המלאה, הסכנות לצד ההזדמנויות, וישתף בסודות שמאחורי הקלעים, שגם אם לא תמיד ניתן לפרסם אותם בעיתון אבל אתם חייבים לדעת אותם לפני שתבחרו במה להשקיע.

יצחק מאיר (איצ'ה) דז'אלובסקי מהפורום להגנת הצרכן החרדי, שזכה לתואר "צייד הנוכלים" בשל מלחמתו האינטנסיבית נגד נוכלי השקעות ההון, מאבקים שהגיעו עד לבתי המשפט ולהורדת קמפיינים של "השקעות" נוצצות מדפי העיתונים – ישתף בסיפורים מסמרי שיער על נוכלויות שרקמות בחשאי לפרטי פרטים מתוך מטרה מוכוונת להפיל בפח את האברך החרדי הקלאסי. דז'אלובסקי, המוכר לרבים מכובעו השני מ'קו המידע' הפופולרי, ייתן כלים וטיפים לזיהוי נוכלים שיסייעו מאוד לציבור המשקיעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן