חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
גלריה נרחבת

אחרי חתונת הענק בבעלזא: כך התקבל הנכד בשטיבל באשדוד

בבית המדרש 'בית אביגדור' בעלזא באשדוד קיבלו בהתרגשות את "החתן של בעלזא", הרב ישראל מנחם נחום רוקח, נכד הרבי מבעלזא, שהגיע לתפילת שחרית יחד עם אחיו המתגורר בעיר הרב חיים מאיר רוקח • גלריית תמונות באדיבות קבוצת "נייעס 101"
הרב ישראל מנחם נחום רוקח ביציאה מבית המדרש. צילום: נייעס 101

בבית המדרש 'בית אביגדור' של חסידי בעלזא באשדוד קיבלו היום (חמישי) בהתרגשות את "החתן של בעלזא", הרב ישראל מנחם נחום רוקח, נכד כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא, שהגיע לתפילת שחרית יחד עם אחיו המתגורר בעיר הרב חיים מאיר רוקח.

נכד האדמו"ר, שנכנס השבוע בברית הנישואין בחתונת ענק שהעסיקה את ישראל כולה, כובד בעלייה, ולאחר התפילה ערך מעמד 'לחיים' בהשתתפות במתפללים.

במעמד ה'לחיים' נצפה גם הזמר החסידי יענקי אויש, יליד אשדוד, שעשה היסטוריה ולראשונה הוזמן לשיר בחתונת בעלזא, לצד בעל המנגן הוותיק ר' ירמיה דמן, שעד היום היה הסולן היחיד באירועים.

כזכור, מוקדם יותר השבוע דיווחנו כי חסידי בעלזא בעולם עטופים ברגשי שמחה לרגל שמחת הנישואין של תלמיד ישיבת בעלזא אשדוד, הבה"ח ישראל מנחם נחום רוקח, נכד כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא, בן לבנו יחידו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, חתן גאב"ד מאקווא.

אולי יעניין אותך

השמחה הגדולה מורגשת עוד יותר בקרב חסידי בעלזא באשדוד שכן החתן היה כאמור תלמיד ישיבת 'ישמח לב' דחסידי בעלזא בעיר. כמו כן, המחותן הגאון רבי אהרן בריף הוא ראש כולל ברובע ג' באשדוד.

המחותן הוא בן הרה"ח רבי משה מאיר בריף ז"ל מלונדון, וחתן הגאון רבי חיים דוד שובקס דומ"ץ בעלזא וחבר בד"ץ 'מחזיקי הדת'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
8 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
8 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
איציק
1 שנה לפני

ורד תברח בזמן למקומך הטבעי בגרמניה המזרחית הכנופיות שלך שחלקם הגדול בכלא וחי על חשבונו זה לא מפריע לך העיתונים מלאים בסיפורי מופת של הנוער שלכם ואתה שותק אנחנו נכרסם כל חלקה רעה .תודה לך וטיסה נעימה

ורד
1 שנה לפני

הרסו את המדינה הזו החרדים האלה ירושלים בית שמש טבריה ואשדוד קרית גת משריצים 30 ילדים ולאט לאט כמו תולעים מכרסמים אותנו מבפנים

אויש
1 שנה לפני

משעשע אבל מילא

שלום
1 שנה לפני

עד מתי יגור באשדוד?

בעילום שם
1 שנה לפני

יגור באשדוד?

בעלזער
1 שנה לפני

יגור באשדוד?

אלי שמוטץ
1 שנה לפני

איזה יופי

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן