חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בטקס מרשים

אות הערכה הוענק למתנדב זק"א בתחנת המשטרה באשדוד

בטקס חגיגי ומרגש שנערך בתחנת משטרת אשדוד, מרחב לכיש, הוענק אות הערכה מיוחד למתנדב זק"א מנדי עקשטיין, על עשייתו המבורכת במסגרת התנדבותו בארגון. האירוע התקיים במסגרת טקס הרמת כוסית לשנה החדשה, בהשתתפות בכירים וגורמי פיקוד שונים מהמשטרה וזק"א.

בין הנוכחים היו ממ"ר לכיש, ניצב משנה עו"ד רועי ולדמן, קצין אג"ם לכיש סגן ניצב גיא חיון, ממלא מקום רע"ן מתנדבים וקצין חילוץ מחוז דרום רב פקד רפי הינדי, רב סמל בכיר אייל בן שימול, ממלא מקום קצין מתנדבים אשדוד, ואשר לוי, מפקד זק"א מחוז דרום. לצד נוכחותם של מפקדי זק"א מרחב לכיש ואשדוד – אבי דרעי ואייזיק רוטנר.

ניצב משנה ולדמן שיבח בנאומו את פעילות מתנדבי זק"א, וציין את תרומתם החשובה במהלך מבצע "חרבות ברזל", שפקד את מרחב לכיש. הוא הדגיש את המסירות הבלתי מתפשרת של אנשי זק"א בכל הנוגע לטיפול במקרי חירום ולסיוע למשטרה במצבים קשים ומורכבים.

מנדי עקשטיין, שזכה באות ההערכה, הוא דמות בולטת בפעילות ההתנדבותית של זק"א, ומקבל את הכבוד על פועלו הבלתי נלאה לטובת הקהילה והציבור בעתות חירום ושלווה כאחד.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן