חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
70 פנים לתורה

אוים או לא אוים? הסיפור המלא על הכתב החרדי "שאוים" ע"י חסידי גור

אוים או לא? הכתב החרדי מאיר אוליאל

הכתב החרדי מאיר אוליאל, שכותב באתר 'אשדוד אונליין' הביא חשיפה מעניינת על צעיר חרדי בן לחסידי גור בשם יחיאל וייס, שיצא מהקהילה והתגייס לשירות קרבי בצה"ל.

בכתבה אמר וייס "החלטתי סופית שאני מתגייס אחרי ה7.10 אבל חשבתי על זה הרבה קודם, תמיד חלמתי על הרגעים האלה כמו השבעה בכותל ומסע כומתה וידעתי בתוך תוכי שיום אחד אני אהיה שם".

הצעיר החרדי מיד לאחר שהתגייס

היום בבוקר פורסם בוויינט כי אוליאל קיבל איומים לאחר פרסום הכתבה מחסידי גור שאיימו עליו "וירקו לעברו" שהוא מעודד גיוס ושירדפו אותו. פנינו למאיר אוליאל לאמת איתו את הדברים והוא טען בפנינו כי הוטחו בפניו דברים לא נעימים אך לדבריו לא היו איומים ובטח לא יריקות לכיוונו.

"ספגתי קריאות לא נעימות בפארק ברובע ח' מחסידים שטענו לעברי שאני משתף פעולה עם המערכת לגיוס חרדים ושירדפו אותי ועוד אמירות לא נעימות. מעולם לא ירקו לכיווני או קיבלתי איומים קונקרטיים.

אולי יעניין אותך

באותו לילה אחרי הפארק קיבלתי הודעה מאוד לא נעימה מאדם שאני כבר יודע מי הוא, והוא לאחר מכן הסביר לי "שלא מקובל עליו שאני כותב כנגד החסידות". הסברתי לו שכמו שהוא עושה את עבודתו כך גם אני ודרכינו נפרדו לשלום. אציין שוב שחוויתי מקרים לא נעימים אך לא איומים מפורשים".

אז כפי שכבר קראתם אוליאל עצמו אכן ספג קריאות לא נעימות והודעה אחת מאוד לא נעימה, אולם מפה ועד לאיומים ויריקות הדרך ארוכה כפי שהוא עצמו מציין.

אין ספק שאוליאל הוא כתב חרדי מוערך שעושה עבודת קודש גם למען הציבור החרדי וכמה ארחי פרחי בגינה ציבורית לא יזיזו אותו מהאמת, אולם מן הצד השני גם "ניפוח" הדברים בוויינט חוטא לאמת, לכן אנו ב'חרדים אשדוד' הבאנו לכם את שני הצדדים וההחלטה בידכם איך לפרש את הדברים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן