חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ברוך דיין האמת

אבל בעולם התשובה והישיבות: הסתלקות אחיו של הדיין המפורסם מאשדוד

בעולם התשובה והישיבות התבשרו על הסתלקותו של הגאון רבי שמחה כהן זצ"ל בשנה ה-80 לחייו, אחיו של הרב יקותיאל כהן, דיין בבית הדין הרבני האזורי אשדוד
הרב יקותיאל כהן. צילום מסך משיעוריו באתר תורה 24

ברוך דיין האמת: בעולם התשובה והישיבות התבשרו הבוקר (חמישי) על הסתלקותו לשמי רום של הגאון רבי שמחה כהן זצ"ל, מראשי ישיבות 'נתיבות עולם' ומראשי עולם התשובה בישראל, בשנה ה-80 לחייו. אחיו של הרב יקותיאל כהן, דיין בבית הדין הרבני האזורי אשדוד.

הרב זצ"ל נולד בשנת תש"ג לאביו הרב דב כהן, הרב הראשון של חיל האוויר, בהגיע לפרקו נישא לרעייתו הרבנית בתו של הרב שמואל אברמוביץ, רבה הראשון של רמת יצחק.

מספר שנים לאחר נישואיו, הרב זצ"ל כבר החל לעסוק בעולם התשובה כדי לקרב אנשים רחוקים מהדת לאביהם שבשמים. במסגרת פעילותו בתנועת התשובה, פרסם מאמרי הגות בכתב העת "מחשבת" של "אל המקורות", ונסע להרצות ברחבי הארץ. כך גם היה פעיל במסגרת ארגוני החזרה בתשובה "ערכים", "הידברות" ואחרים.

מספר שנים מאוחר יותר, בראשית שנות המ' חבר אל הרב יוסף ברוק ואל הרב נחום דיאמנט בהקמת ישיבת 'נתיבות עולם', ישיבה חרדית-ליטאית לחוזרים בתשובה. הוא נמנה עם צוות הר"מים בישיבה עד לאחרונה.

אולי יעניין אותך

במקביל לתפקידו בישיבה, העביר הרב זצ"ל סדנאות ייעוץ זוגי ואישי, והרצאות. שיעוריו היו משודרים בקביעות בתחנות רדיו חרדיות ובערוץ הידברות.

במהלך חייו חיבר מספר ספרים: הבית היהודי, שני כרכים. תקשורת עם קהל ויחיד: פרקי הנחיה לרבנים, מרצים, מורים ומגידי שיעורים. ביתך שלום: פרקי הנחיה לתקשורת במשפחה ויחסי אנוש וחברה על פי מקורות היהדות. קונטרס הדרכה, למדריכי חתנים וכלות. השידוך, קונטרס הדרכה לשידוכים לבחורים בחורות והורים.

הוא הותיר אחריו משפחה לתפארת: אחיו הם הדיין הרב יקותיאל כהן, אב"ד באשדוד, הרב צבי כהן, רב מערב בני ברק ומחבר הספר "הגעלת כלים" ועוד עשרות ספרים. אחותו נישאה להגאון רבי יהודה עדס, ראש ישיבת קול יעקב.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן