חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בחירות

“אבי אמסלם תתעורר!”: הפשקוויל שמסעיר את רובע ז'

מערכת הבחירות באשדוד סוערת: רובע ז׳ החרדית התעורר הבוקר כאשר מאות פשקווילים פוזרו במהלך הלילה האחרון ברחבי הרובע כולו.

אמסלם נכט והפאשקווילים שפוזרו הלילה ברחבי רובע ז׳

במודעות מוזהרים התושבים כי הצבעה לאבי אמסלם לראשות העיר פירושה המלכת אלי נכט לראשות העיר דה פאקטו.

כזכור, אלי נכט הפיק במערכת הבחירות הקודמת סרטון המכוון כנגד הציבור החרדי והתחרדות העיר. גם במהלך הקדנציה החולפת הספיק נכט לייצר שלל כותרות ואמירות כנגד הציבור החרדי. יש שיאמרו כי מתחילת מערכת הבחירות הנוכחית הספיק נכט להתמתן במעט, אך עדיין נחשב כמי שאינו רואה עין בעין עם הציבור החרדי.

ישנו חשש מאד גדול במגזר החרדי מהתחזקות מעמדו של נכט. כאשר מועמדותו של אבי אמסלם אינה תופסת תאוצה עד כה, כך ניתן היה לראות גם בסקר שפורסם לפני ראש השנה ובו קיבל אמסלם 6.8% לראשות העיר, ובכך הפכה מועמדותו ללא רלוונטית. אך את ציבור יוצאי ברית המועצות כל זה לא מעניין, שכן החשש הכי גדול שלהם זה מראש עיר חרדי, גם אם יש סיכויים מועטים. ומכאן התחזקותו של נכט בסקרים הפנימיים.

נדמה כי בימים אלו בהם מתרחשים חיבורים פוליטיים לקראת הישורת האחרונה במערכת הבחירות המוניציפלית, יש מי שקוראים במגזר החרדי לאבי אמסלם לקחת אחריות ולהסיר את מועמדותו, ובכך להמנע מלהמליך ראש עיר שיסב נזק לציבור החרדי.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן