חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
גורם בכיר בביה"ח אסותא:

״אנו מתמודדים עם עומסים גדלים ובפיקים נאלץ להפנות מטופלים לבתי חולים אחרים״

הדברים נאמרו בעקבות העלייה בתחלואת השפעת אשר מתקיימת במקביל לעלייה שחלה בתחלואה בקורונה וברקע המחסור במיטות אישפוז בבית החולים • העומס באסותא מורגש הייטב ולאחרונה עלה מספרם של המטופלים אשר הגיעו לבית החולים והופנו לבתי החולים קפלן וברזילי בשל העדר מקום
צילום: נתנאל פריאנטי

המשבר ידוע מראש

המחסור במיטות אשפוז בבית החולים אסותא אשדוד הוא נושא מוכר שהופך בימים אלה להיות מרכזי. כאשר נבנה בית החולים היה ידוע מראש כי אינו יוכל לעמוד בכמות המטופלים אותה הוא עתיד לשרת, ולמעשה, הפער ביחס בין כמות המיטות בבית החולים לגודל האוכלוסייה באשדוד הוא המשמעותי ביותר בקרב כלל בתי החולים בישראל.

כבר מספר פעמים התריעו בבית החולים על הקושי שיווצר בקליטת מטופלים, וציינו שיש תכנית להרחבת בית החולים, אך ההחלטה יושבת אצל המדינה ונראה שעד כה לא נעשה דבר.

בסיור באשדוד במהלך מערכת הבחירות האחרונה הבטיח יו”ר הליכוד וראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, כי הטיפול בבית החולים יהיה אחד הדברים שיעסוק בהם עם כניסתו לתפקיד, אך לא נראה שיש זמן להמתין וכבר השבוע הוסתו עשרות של מטופלים לבתי חולים אחרים בסביבה ביניהם גם יולדות.

מבית החולים הציבורי אסותא אשדוד נמסר:

אולי יעניין אותך

“העובדה שהעיר אשדוד מתרחבת באופן חסר תקדים לצד איכויותיו של בית החולים שיצאו למרחקים, הביאו למציאות של גלי עומס בבית החולים.
אנו עושים כל שביכולתו להתמודד עם העומסים הגוברים לעיתים, תוך הבטחה לתת את השירות הטוב ביותר לתושבי אשדוד וישובי הסביבה. לצערנו, קיים מחסור במטות אשפוז אשר מצריך הרחבה מיידית של בית החולים ודורש תקציב מהמדינה, אנו מקיימים שיחות שוטפות עם מקבלי ההחלטות וכולנו תקווה שהתקציב ימצא בקרוב”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שלמה
1 שנה לפני

יש בבית חולים הרבה מאוד צוות ביחס לבית חולים אחרים לפעמים כמעט אחד לאחד אבל מותחים שם את הזמן כמו מסטיק בפרט בשעות של החלפת משמרות משא"כ במחלקת ילדים ששם הכל מתנהל כמו שצריך המנהל מחלקה מסתובב כל הזמן ועוזר והמענה מאוד מהיר

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן