חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דוברות צה"ל ושב"כ:

תיעודים חדשים בהם נראים חטופים מובלים לבית חולים שיפאא'

ממצאים חדשים שחושפים צה"ל ושב״כ מוכיחים כי בית החולים שיפאא' שימש כתשתית טרור אליה חטפו מחבלי חמאס חטופים ב-7 באוקטובר; פרטים חדשים על נסיבות מותה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל

 

בתיעוד שנחשף בסיוע שירות הבטחון הכללי ניתן לראות את מחבלי חמאס ביום שבת ה-7 באוקטובר, מובילים בכוח חטופים, אזרח נפאלי ואזרח תאילנדי, שנחטפו משטח ישראל. כמו כן, ניתן לראות בתוך מרחב בית החולים שיפאא' רכבים צבאיים שהובאו מישראל במהלך הטבח הרצחני.

ממצאים אלו מוכיחים כי ארגון הטרור חמאס השתמש בבית החולים שיפאא' ביום הטבח עצמו כתשתית טרור.

ממצאים אלו מצטרפים להוכחות שהראנו קודם לכן, המוכיחים כי ארגון הטרור חמאס משתמש במרחב בית החולים כתשתית לפעילות הטרור שלו באופן שיטתי ושוטף.

מצורף תיעוד מתוך בית החולים שיפאא' מיום החטיפה, ה-7 באוקטובר 2023, בין השעות 10:42-11:01 ובהם נראים חטופים משטח ישראל מוקפים במחבלי חמאס חמושים. אחד מהם פצוע ומובל על מיטת בית חולים והשני הולך על רגליו. מדובר בחטופים, אזרח תאילנדי ואזרח נפאלי, והודעה על התיעוד שנמצא נמסרה לגורמים הרלוונטים.

אולי יעניין אותך

 

מצורפות תמונות מהובלת החטופים לבית החולים שיפאא':

כמו כן, מצורפות תמונות של רכבים צה"ליים במרחב בית החולים שיפאא':

 

לפני מספר ימים הוחזרו לישראל גופותיהן של יהודית וייס ז"ל ורב"ט נועה מרציאנו ז"ל, שנחטפו ב-7 באוקטובר. בהכוונת מידע מודיעיני של השב"כ, איתרו כוחות צה"ל את גופותיהן של נועה ויהודית ז"ל. כל אחת מהן נמצאה במבנה אחר סמוך לבית החולים שיפאא׳.
צה"ל והשב"כ משתתפים בצערן של המשפחות השכולות, וימשיכו לפעול ולנצל כל הזדמנות על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן