חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בלב רובע ח׳

תינוק ננעל בשגגה ברכב באשדוד וחולץ בשלום

התינוק חולץ על ידי מתנדבי ארגון ידידים • המתנדב שחילץ: "בזכות הציוד וההכשרה המתאימה, הצלחנו לחלץ במהירות"

המתנדבים לצד התינוק שחולץ. קרדיט: ידידים

הבוקר (ראשון) בשעה 13:20 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן חצי שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, בשדרות הפרחים בעיר.

יוסי סוריה – מזכיר מחוז דרום ומתנדב ביחידת האופנועים, יחד עם איתמר גרוסי, אברהם שוורצברג, ישי שמעון בוקרה וכפיר פורטנוב, מתנדבי סניף אשדוד, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

איתמר גרוסי מספר:

"תחושה מדהימה להצליח לחלץ, ועוד ביום חם שכזה. הייתי בין קריאות סיוע ברחבי העיר, כשלפתע התקבלה קריאת החירום. הגעתי למקום וראיתי שישנם מספר אנשים שניסו לעזור לאמא לפתוח את דלת הרכב בדרכים שונות. ביקשתי את רשותם, וביחד עם המתנדבים הנוספים הצלחנו לחלץ את התינוק במהירות. אין ספק כי הציוד הייעודי שברשותנו, וההכשרה שקיבלנו בארגון, הוכיחו את עצמם. האם, שהייתה נסערת, הודתה בהתרגשות לכל מי שסייע לה".

אולי יעניין אותך

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב. בכל מקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן