חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ללא היתר ורישיון

כתב אישום הוגש נגד תושב אשדוד שנעצר לאחר מרדף קצר כשברשותו אקדח טעון

כתב אישום הוגש היום על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כנגד תושב העיר כבן 34 לאחר שנתפס עם אקדח טעון • הסיפור המלא
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

רק בסוף השבוע שעבר נרצח תושב העיר במהלך קטטה אלימה, ובליל השבת נפצע תושב נוסף במצב קשה גם במהלך קטטה אלימה באשדוד.

היום מדווחים בפרקליטות מחוז דרום כי כתב אישום הוגש נגד תושב אשדוד לאחר שנתפס כשברשותו אקדח טעון ללא רישיון או נשק לאחזקתו.

מכתב האישום שהגישו בפרקליטות עולה כי ״בתחילת החודש בשעות הערב המאוחרות נסע א. תושב אשדוד עם אדם נוסף ברחובות אשדוד. לאחר שחנו את רכבם, הוציא א. מהרכב שקית המכילה אקדח טעון. עם יציאתם ממקום החנייה ניגשו אליהם שוטרים שהיו במקום במסגרת פעילות יזומה. א. והאדם הנוסף שהבחינו מהשוטרים פתחו בריצה מהמקום וא. אף זרק את השקית עם האקדח, בטרם הגיעו אליו השוטרים״.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד דרנבוים מהפרקליטות כי: "המשיב נושא על גופו אקדח טעון, ללא היתר או רשיון, והסיכון הפוטנציאלי מנשיאת הנשק בציבור, לעבירות פליליות נוספות, לפגיעה בחיים ובבריאות של אחרים, ולסיכון הציבור בכלל. אם ישוחרר המשיב יש סיכון ממשי שמא ישוב על מעשיו".

אולי יעניין אותך

לא. יוחסו עבירות נשק והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן