חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ממשיכה בצביעות הפוליטית

תוקפת את ראש העיר על “התחרדות העיר” – ורצה לקושש את קולותיהם

חברת המועצה האופוזיציונרית הנצחית הלן גלבר, ממשיכה בצביעות הפוליטית שמלווה אותה לאורך הקריירה שלה: והפעם תוקפת את ראש העיר על כביכול ניסיון להתחרדות העיר, בו בזמן שאין כל שינוי בסטטוס-קוו, ובו בזמן שהיא ממשיכה לנסות ולמצוא חן ע"י הציבור החרדי, על מנת לקושש את קולות החרדים | הסיפור המלא >

מקוששת קולות בציבור החרדי. גלבר בחתונתו של וינגרטן

את דרכה הפוליטית של חברת המועצה הלן גלבר מכירים רבים מתושבי העיר, היא משמשת כבר שנים ארוכות כחברת מועצת העיר, כאשר ברוב מוחלט של הקריירה היא נמצאת באופוזיציה.

גלבר, שבעבר ניסתה להתמודד לראשות העיר, ולנסות לקבל את קולות הציבור החרדי, נכשלה ומאז לא בוחלת במסע הצביעות הפוליטית שנמשך כל העת.

הפעם היא תוקפת את ראש העיר על כך שאיפשר לציבור החרדי להנות גם הוא מבריכת בית לברון ברובע ו׳ פעם אחת בשבוע. בו בזמן שלא שונה הסטטוס-קוו כלל. והבריכה ממשיכה להיות פתוחה בשבת רח״ל.

בראיון באחד האתרים בעיר האשימה גלבר את לסרי: ״מדיניות לסרי לטובת ציבור מצביעיו – מגבירה את בריחת הצעירים מהעיר״. עוד מאשימה את לסרי: ״גורם לאלפי צעירים לחפש אלטרנטיבות מחוץ לעיר״. והכל במטרה להראות כביכול ראש העיר מכר את העיר לציבור החרדי.

אולי יעניין אותך

כפי שציינו בעבר אין כל שינוי במדיניות הבריכה, שכן מדובר ביום אחד במשך מספר שעות בהם יוכל גם הציבור החרדי והמסורתי שהינו 25% מתושבי העיר ורוב מוחלט מרובע ו' להנות מאותה הבריכה.

אך העובדות לא מפריעות לגלבר למצוא סיבה שוב לתקוף את ראש העיר על רקע התחרדות העיר ומכירתה לציבור החרדי.

רק לפני יומיים המשיכה גלבר לנסות ולמצא חן על מנת אולי לקושש את קולותיהם של הציבור החרדי, וזאת כיצד? היא טרחה ונסעה במיוחד לירושלים להשתתף בחתונת בנו של סגן ראש העיר החרדי מאגודת ישראל הרב יחיאל וינגרטן. גלבר ששהתה במקום במשך זמן רב, וישבה יחד עם הנשים החזקות בחסידות גור ואף נעמדה במשך דקות ארוכות להסתכל על הרבי מגור שהשתתף בחתונה.

יודעי דבר שהשתתפו בחתונה סיפרו לאתר כי "גלבר טרחה לספר מי היא, ושהיא מועמדת לראשות העיר אשדוד ושיש לה קשר ידידותי טוב עם סגן ראש העיר מחסידות גור הרב וינגרטן".

עוד הוסיפו אותם חסידים "חבל שגלבר מנסה ביד אחת לחבק את החרדים, ומאידך להשתמש בהם על מנת לתקוף את ראש העיר, זה ילך לה בדרך העקומה הזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אריק
7 ימים לפני

איך הוא הזמין אותה לחתונה? הרי בינינו היא הגיע רק אחרי הזמנה. חברה שיפסיקו לעבוד עליכם , גור עושים מה שבא להם . כמו שבאירוע של גפני הגיע מירב מיכאלי, שהיא הכי התסיסה נגד הציבור החרדי , נמאסתם כמעט כל חברי הכנסת החרדיים עושים מה שבא להם , וכן הפלאפונים הלא כשרים שהם מחזיקים, להם מותר הכל, והם נקראים שלוחא דרבנן…………..

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן