חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרסום ראשון

שינויים משמעותיים בתחבורה הציבורית לקראת מוצאי חג ראש השנה

חבר מועצת העיר שמואל שוק בהתייחסות ראשונה על הפיילוט בבני ברק שישפיע גם על אלפי האשדודים
אילוסטרציה. קרדיט: אפיקים

בעקבות החלטת משרד התחבורה ועיריית בני ברק בשיתוף עם משטרת ישראל, ייכנס לתוקף פיילוט חדש במוצאי חג ראש השנה, אשר יימשך גם במוצאי שמחת תורה. במסגרת הפיילוט, כל הקווים המגיעים מבני ברק לכל רחבי הארץ יופנו מרחוב השומר בלבד. מדובר בשינוי משמעותי, שכן רחוב השומר יחסם לתחבורה פרטית ויהיה פתוח רק לתחבורה ציבורית, במטרה לייעל את השירות ולהקל על עומסי התנועה.

יש לשים לב כי קו 350 לא יפעל כלל במוצאי החג, וכל האוטובוסים יופעלו כקו 349, שיסע בציר רחוב כהנמן, עם תדירות גבוהה לאורך כל הרחוב. בערב החג, הקו יפעל כפי שפעל בכל החגים הקודמים, עם כניסה מאלוף שדה והורדה ברחוב עזרא נחמיה.

חבר מועצת העיר, הרב שמואל שוק, ציין לאחר שקיבל את העדכון על הפיילוט,ערך שיחות עם משרד התחבורה ועירית בני ברק ועלה גם נושא הבלבול של נוסעי אשדוד, אשר נוסעים דרך המוקד בכל חגי השנה ושבתות עמוסים, דבר שיצר בלבול בעקבות שינוי המוקד. בעקבות כך, ישנה הבנה וציפייה כי בשנה הבאה, בעזרת השם, יוכל קו אשדוד לחזור למסלולו הקודם דרך המוקד ברחוב חזו"א. שאר החגים ימשיכו לפעול עם מוקד קו 350 ברחוב חזו"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
8 ימים לפני

[…] פיילוט התחבורה הציבורית במוצאי ראש השנה בבני ברק לא צלח כפי שביקשו יוזמיו, על כך אין חולק. העניין נעוץ בין היתר בתאונת דרכים קשה שהתרחשה בכביש 4 בסמיכות לכניסה לעיר, אבל הסיבות הללו פחות משנות לציבור שנתקע בתחנות במשך זמן רב ללא מוצא, תרתי משמע. […]

16 ימים לפני

[…] החלטת משרד התחבורה ועיריית בני ברק בשיתוף עם משטרת ישראל, ייכנס לתוקף פיילוט חדש במוצאי […]

חיים
17 ימים לפני

מצד אחד כל הכבוד לעירית בני ברק שהפנימה שצריכה לעשות שינוים בעיר
מצד שני יהיה שם בלאגן גדול בכביש הקטן למרות הכל.
צודק שמוליק שוק שמתעקש להחזיר לאשדוד את המוקד הישן
תתעקש עד הסוף

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן