חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כל הפרטים

שבת היסטורית באשדוד: כך כיבדו אדמו"רי העיר את הרבי מדושינסקיא

כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא שבת באשדוד, לראשונה מזה 15 שנה, לרגל השלמת בניית בית המדרש של החסידות ברובע ז' בעיר • האדמו"ר מטאלנא השתתף בטיטש בליל שבת והאדמו"ר מפיטסבורג צעד רגלית מקרית פיטסבורג עד לרובע ז' • צילום: שוקי לרר
הטיש בדושינסקיא. צילום: שוקי לרר

שבת מרוממת באשדוד: המונים השתתפו בסדרי השבת של כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא, שערך את השבת האחרונה בעיר אשדוד, לראשונה מזה 15 שנה, לרגל השלמת בניית בית המדרש של החסידות ברובע ז' בעיר.

מאות תושבים וחסידים נהרו בליל שבת לעריכת השולחן הטהור של האדמו"ר, בבית המדרש של החסידות, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. בטיש השתתפו רבני ודייני העיר ובראשם כ"ק האדמו"ר מטאלנא אשדוד, שהתקבל בכובד גדול על ידי האדמו"ר האורח.

בשבת בבוקר, אחר תפילת שחרית ברוב עם, הגיע כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג לברך "גוט שאבעס" לאורח, לאחר שצעד את כל הדרך מקרית פיטסבורג עד לבית המדרש דושינסקיא ברובע ז'.

השבת ההיסטורית נערכה כאמור לרגל גמר והשלמת בניית בית המדרש הגדול "מהרי"ם דושינסקיא" ברחוב רבי ינאי 32, ברובע ז' בעיר, בו הושקעו מאמצים ודמים מרובים.

אולי יעניין אותך

האדמו"ר כבר קיים ביקור בעיר במהלך השבוע האחרון, במהלכו ערך טיש 'לחיים' בהשתתפות חסידיו המתגוררים בעיר, לרגל חנוכת ארון הקודש המפואר בבית המדרש החדש.

האדמו"ר ערך סיור ברחבי בית המדרש, ושיבח את העסקנים שזכו לברך על המוגמר ולפאר את בית ה'. הרבי גם עודד את גבאי בית המדרש להוסיף על הקודש כדוגמת סדרי לימוד בערבי ובמוצאי שבתות. לאחר תפילת ערבית וספירת העומר, הרבי נפרד לשלום מהחסידים וחזר למעון קודשו בעיר ירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן