חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בלב רובע ו׳

רגעי חרדה: פעוט ננעל ברכב באשדוד – כך הצילו אותו בשניות

מתנדבי ידידים לאחר החילוץ אמש באשדוד

אמש (מוצ"ש) בשעה 23:21 התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוט כבן שנה וחצי, שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו, ברחוב שלמה בן יוסף באשדוד.

שמואל לסרי – מנהל מרחב לכיש, שלומי הרוש – סג״מ מרחב לכיש, מאיר אדרי – אחראי לוגיסטיקה סניף אשדוד, נווה שלום כהן – מפקד יחידות ג'יפים דרום, יחד עם מתנדבי המרחב, משה אושרי, כתריאל דנוך, אוריאל משילקר, יהודה פורסט ואליעזר שלמה עיני, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

שמואל מספר: ״הייתי בביתי כשהתקבלה קריאת החירום, ומיד יצאתי למקום האירוע. בשיתוף פעולה עם מתנדבים נוספים שהגיעו למקום, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותינו, פתחנו את הרכב ללא נזק. זהו סיפוק אדיר לפתוח את השבוע עם הצלת חיים. ההורים הודו לארגון ידידים ולמתנדבים שהגיעו.״

משה מוסיף ומספר: "הייתי בהכנת ילדיי לשינה, ומיד כשהתקבלה קריאת החירום יצאתי למקום האירוע. כשהגעתי, התברר שהרכב ננעל עקב משחק של הפעוט במפתחות הרכב. חברתי למתנדבים נוספים שכבר היו במקום, ובאמצעות ערכת הפתיחה הייעודית פתחנו את הרכב וחילצנו את הפעוט בשלום. האב לא הפסיק להודות לנו ולארגון ידידים."

אולי יעניין אותך

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן