חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
וְנִשְׁלוֹחַ סְפָרִים

רבני העיר קיבלו בברכה את ספריו התורניים של הרב פרץ

ספריו התורניים של הגר"מ פרץ רב ק"ק 'טוב' ומרבני מקסיקו התקבלו בברכה אצל גדולי תורה ורבנים חשובים בעירנו

הרב דניאל עובדיה הי"ו מתושבי עירנו ומקורבם של רבני קהילות במקסיקו ובפנמה, ערך ביקור מיוחד אצל רבנים וגדולי תורה, והעניק את ספריו של הגאון רבי מיכאל פרץ שליט"א רב ק"ק "טוב" וממקימי עולה של תורה במקסיקו.

הספרים החשובים "אהלי שם" – ביאורי הלכה, חקירות ועיונים על כל סעיף וסעיף מסימני השולחן ערוך אבן העזר בהלכות כתובות והספר השני "אהלי שם" על עין יעקב על הש"ס כולל רעיונות וביאורים מקוריים ומחודשים, הגהות על פירוש רש"י מרבי יעקב פינטו זצ"ל, דרשות רבי דוד צבאח, דרשת רבי שלום הכהן.

בתחילה פקד את כבוד המרא דאתרא הרה"ג ר' יוסף שיינין שליט"א בלשכתו ששמח לקבל את פניו, הגר"י שיינין עיין מעט בספרים וביקש להעביר פרישת שלום להגאון רבי מיכאל פרץ שליט"א שידוע שהוא תלמיד חכם גדול.

אחר כך המשיך בדרכו להגה"צ רבי אברהם אלטמן שליט"א ראש ישיבת "עטרת צבי" והגיש בפניו את הספרים החשובים, הגר"א אלטמן אמר ששמע ומכיר את הרב מיכאל פרץ ואת עבודת הקודש שעושה במקסיקו והזכיר שלפני כשנה נשא דברי חיזוק בפני אברכי הישיבה כאן ב"עטרת צבי".

אולי יעניין אותך

לסיום ביקש להעביר פרישת שלום, לרב פרץ ושימשיך עוד להגדיל תורה ולהאדירה מתוך בריאות שמחה ונחת.

כמו כן נכנס להגאון הגדול מרן הגרב"ד פוברסקי שליט"א ראש ישיבת פונוביז', והעביר לו את הספר ומסר ברכת פרישת שלום לראש הישיבה שליט"א בשם הגר"מ פרץ שליט"א.

הגרב"ד פוברסקי הודה על הספרים החשובים וביקש להעביר את תודתו לרב המחבר הגר"מ פרץ שבמקסיקו.

יצויין שהגר"מ פרץ פוקד את ארץ הקודש כמעט מידי שנה, ולמרות עיסוקיו הרבים מגיע לעירנו ומוסר שיעורי תורה בכוללים ונפגש עם אדמור"ים ורבנים בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן