חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אחיו של העסקן האשדודי

רבה הראשי של אשדוד ניחם את בני משפחת הבחור שלא קם משנתו

רבה של אשדוד, הגאון רבי יוסף שיינין, ניחם את בני משפחת פורגס היושבים 'שבעה' על פטירת אחיהם הבחור החשוב והמיוחד שלמה יוסף פורגס ז"ל שהלך לעולמו בגיל 35, בנו של הרב יונתן בנימין פורגס, איש חסד, מחשובי חסידי בעלזא ומראשי הקהילה בבית חלקיה, ואחיו של הרב אברהם פורגס, מעסקניה הבולטים של אשדוד
הרב יוסף שיינין בניחום אבלים

הגאון רבי יוסף שיינין, רבה הראשי של אשדוד, הגיע לנחם את בני משפחת פורגס היושבים 'שבעה' בבית אביהם ביישוב בית חלקיה, על אחיהם הבחור החשוב והמיוחד שלמה יוסף פורגס ז"ל, שנפטר בשבוע שעבר.

בין האבלים מספר תושבי אשדוד, ביניהם מתנדב 'איחוד הצלה' ומהעסקנים הבולטים בעיר אשדוד, הרב אברהם צבי פורגס.

הבחור המיוחד שלמה יוסף ז"ל נפטר במהלך הלילה בבין שלישי לרביעי, כשהוא בן 35 בפטירתו.

יוסי ז״ל נולד בשנת תשמ״ח לאביו הרה״ח רבי יונתן בנימין פורגס, מחשובי חסידי בעלזא ומראשי הקהילה בבית חלקיה.

אולי יעניין אותך

המנוח ז״ל, בעל צרכים מיוחדים, היה איש מתוק שאהב להשתעשע עם הסביבה. מכריו נהנו להיות בסביבתו ולראות את תמימותו ואת החן שהיה נסוך תמיד על פניו.

אביו, איש החסד מבית חלקיה, ורעייתו החשובה, התמסרו כל כולם לבנם המיוחד. לצד ההתמסרות לכל בני המשפחה המורחבת, הם לא נחו עד שידעו כי בנם מטופל על הצד היותר טוב.

אביו ואמו, יחד עם בני משפחתו המורחבת, תרמו ספר תורה לזכותו, שנכנס להיכל ישיבת שערי שמועות. כל תושבי בית חלקיה, ורבים נוספים מהעיר אשדוד, באו ליטול חלק במעין ״חתונה״ שנערכה לבחור המיוחד.

בשנה האחרונה החמיר מצבו, התקיימו תפילות לרפואתו, והרופאים הצליחו לייצב את מצבו. אך למרבה הכאב והצער, בבוקרו של יום רביעי האחרון, יוסי ז״ל לא קם משנתו.

הוא הותיר אחריו את אביו ואמו היקרים, אחים ואחיות שבמהלך השנים נטשו לא פעם את עיסוקיהם כדי לתמוך באחיהם שהיו צריך את עזרתם והתמסרו אליו בצורה מעוררת פליאה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
1 שנה לפני

ם🎟

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן