חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בצל חילופי ההנהגה

רבה הראשי של אשדוד ביקר אצל מרן הגרב"ד פוברסקי, שהחזיק בידו וכינה אותו בלשון חיבה

ביקור מרשים ומרגש: הרב הראשי לאשדוד הגאון רבי יוסף שיינין ביקר אצל מרן הגרב"ד פוברסקי שכינה אותו בלשון חיבה: "יוסי, יוסי"
הרב יוסף שיינין בביקור אצל הגאון רבי ברוך דוב פוברסקי

במהלך ביקורו בעיר בני ברק של המרא דאתרא הרה"ג ר' יוסף שיינין, עלה לבקר אצל מורו ורבו הגאון רבי ברוך דוב (בערל) פוברסקי ראש ישיבת פונובז'.

הרב יוסף שיינין בביקור אצל הגאון רבי ברוך דוב פוברסקי

לביקור נלווה בנו ראש הכולל מורשת מנחם הרה"ג ר' דוד שיינין ומקורבו הרב ברוך פורטנוי. הגרב"ד פוברסקי שמח מאוד לפגוש את הרב האורח והושיבו לצידו תוך כדי שהחזיק בידיו וקרא לו מתוך חיבה "יוסי יוסי" – כך היה נקרא בפי רבותיו בהיותו בחור ונשקו בפניו מרוב אהבה וההערכה שזוכרו עוד בהיותו נער בישיבה באותם ימים בפונוביז' שהתחבב אז על רבותיו שהיה ידוע כמתמיד. כן הזכיר את הידידות הנפלאה שהיתה בין הוריו של הרב שיינין להוריו של הגרב"ד הגאון רבי דוד זצ"ל.

הרב יוסף שיינין בביקור אצל הגאון רבי ברוך דוב פוברסקי

בדבריהם נשאו ונתנו בדברי תורה. הגרב"ד פוברסקי התעניין לשלומו ושאל על תפקידו ברבנות ושמח לשמוע שעומד על המשמר בחיזוק וביצור הדת, כן שמח לשמוע על הכולל החשוב שבנשיאותו, בו אברכים שוקדים על לימודים במשך כל היום. לסיום הגר"י שיינין קיבל ברכה נרגשת מרבו ראש הישיבה ובירכו בחזרה בבריאות איתנה לאריכות ימים ושנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן