חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אחריות בסיסית

ראש העיר מתריע לתושבים: “התקהלות בזירת נפילת טיל – חסרת אחריות ומסוכנת”

בעקבות התקהלות אתמול של תושבים בסמוך לזירה בה נפלה רקטה בראשל״צ יוצא ראש העיר אשדוד בהודעה חשובה לתושבים: ״לא רק שההתקהלות מפריעה לכוחות ההצלה, לטפל בפצועים, לחלץ לכודים, היא מהווה סכנת חיים״.

רקטה שנחתה בחוף באשדוד בסבב הלחימה הנוכחי

אתמול בשעות הערב עת ירו בארגון חמאס מטחי רקטות רבים לעבר מדינת ישראל, רקטה נפלה בראשון לציון. שם תועדו תושבים רבים מתקהלים בסמוך לאזור הנפילה.

בעקבות התיעוד יצא הבוקר ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי בהודעה חשובה לתושבים:

ולהודעה המלאה:

תושבי אשדוד, אני מבקש להתריע, מפני התופעה של התקהלות תושבים, בזירה שבה נופל טיל.

אולי יעניין אותך

ההתקהלות הזאת, שראינו באחת הנפילות אתמול – היא חסרת אחריות ומסוכנת. בכל מובן. לא רק שהיא מפריעה לכוחות ההצלה, לטפל בפצועים, לחלץ לכודים, היא מהווה סכנת חיים. ואסביר מדוע.

בפרק הזמן המיידי, אחרי נפילת הטיל, במידה ויש ירי נוסף לאותו אזור, לא מופעלת אזעקה. יש לכך סיבה, וזה לא המקום להסביר אותה. אבל זו המציאות. לא מופעלת אזעקה נוספת, בפרק הזמן המיידי אחרי כל אזעקה. לכן, כל מי שמגיע לאזור הנפילה, פשוט מסכן את חייו.

אז אנא, גלו אחריות בסיסית. הקפידו להשאר במרחב המוגן, לפחות 10 דקות, מעת הישמע האזעקה. ובשום אופן, אל תגיעו למקום נפילת טיל. וכל מי שנחשף להודעה הזו שלי, מתבקש להשפיע על בני המשפחה, החברים, להימנע מהגעה לזירת הנפילה של טיל.

אשדודים לא מתקהלים.
ויחד, בע״ה, ננצח.
תודה רבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן