חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חנוכת ארון הקודש ושבת התאחדות

ראש הישיבה פתח את ארון הקודש בפעם האחרונה ונסע לשבת באשקלון

ראש ישיבת פיטסבורג הרה"צ רבי יעקב לייפער, שכובד בשבת פרשת עקב בפתיחת ארון הקודש בביהמ"ד של אחיו האדמו"ר מפיטסבורג בפעם האחרונה לפני חנוכת ארון הקודש החדש, ערך את השבת האחרונה בעיר אשקלון. במקביל, באשדוד חגגו חסידי פיטסבורג את חנוכת ארון הקודש
חנוכת ארון הקודש החדש

ראש ישיבת פיטסבורג הרה"צ רבי יעקב לייפער, ערך את השבת האחרונה בעיר אשקלון. ל'חרדים אשדוד' נודע כי ראש הישיבה הוזמן לכבד בנוכחותו שבת התאחדות שנערכה בעיר.

בתוך כל, התרגשות נרשמה השבת בחסידות פיטסבורג, כאשר ארון קודש מפואר נחנך בהיכל בית המדרש של החסידות באשדוד.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי לאחר חודשים של הכנות והיערכות מיוחדת, חנכו בשבת קודש זו בחצר הקודש פיטסבורג באשדוד את בניית "ארון הקודש" המפואר בהיכל הישב"ק בבנין החדש אשר משמש בשנים האחרונות גם לתפילות שבת קודש וחגים וכל עידנא דחדוותא, כאשר היכל ביהמ"ד הישן קטן מהכיל את ציבור המתפללים בלעה"ר.

את מעמד חנוכת ארון הקודש והכנסת ספרי התורה להיכל החדש, ציינו החסידים בערב שבת קודש, במעמד מיוחד ונדיר, בשירים ותשבחות, בראשות האדמו"ר מפיטסבורג.

אולי יעניין אותך

בשבת שלפני כן, טרם אמירת "אנעים זמירות" בבית המדרש, הכריז האדמו"ר מפיטסבורג  לציבור החסידים כי "בשבוע הבא כבר יהיה כאן בעז"ה בנוי הארון קודש החדש לשם ולתפארת, ונפרדים אנו כעת מהארון הזמני אשר שימש אותנו מספר שנים, כחפצה של קדושה אנו נפרדים מזה ובפרט כאשר אבי מורי כ"ק מרן אדמו"ר זצוק"ל היה עומד אל מול ארון זה באימה ויראה ומתחנן לפני קונו וכ"כ הרבה דמעות שפך בתפילה כאן".

בסיום דבריו המרגשים כיבד האדמו"ר את אחיו ראש הישיבה הרה"צ רבי יעקב לייפער בפתיחת ההיכל בפעם האחרונה, כאשר כל הציבור נרגש מהמעמד הכביר ומעתיר בתפילה לפני אדון כל לישועות ונחמות בכל העניינים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן