חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"נִשְׁפַּךְ דָּמָם עָלֶיךָ כַּמַּיִם"

צפו: חלאקה מצמרר ומרגש ליתום של הנרצח מחסידות גור הי"ד • המקהלה בביצוע דומע

אשדוד: ארגון היתומים של בן הרבי מגור ערך שמחת חלאקה מרגשת לילד היתום פנחס מנחם פשווזמן, שנקרא על שם אביו הי"ד שנרצח במהלך מתקפת הטילים על אשדוד לפני כשלוש וחצי שנים • הרה"צ רבי שלמה צבי אלתר רקד עם הילד וחברי מקהלת יחד צמררו את הנוכחים • נציג חסידות גור וסגן רה"ע הרב יחיאל וינגרטן כיבד בנוכחותו את האירוע • עין לא נותרה יבשה
הקדוש ר' פנחס מנחם פשווזמן הי"ד ובנו חתן החלאקה. צילום: לוי דביש

בעיר אשדוד נערכה אמש (שני) שמחת חלאקה מרגשת ליתום הקטן הילד פנחס מנחם פשווזמן, בנו של האברך הקדוש הרב פנחס מנחם פשווזמן הי"ד, אשר נרצח במהלך מתקפת הטילים של ארגוני הטרור ברצועת עזה על ערי ישראל לפני כשלוש וחצי שנים.

הילד פנחס מנחם נולד כחצי שנה לאחר מות אביו הי"ד, בן שני לאלמנתו הצעירה של פנחס מנחם, אברך צעיר מחסידות גור, שנהרג מפגיעת טיל ברובע ו' בעיר בעת אשר ניסה להגן על עוברי אורח שנסו מפני הטילים, כשהוא בן 21 בלבד בפטירתו.

בן הרבי מגור הרה"צ רבי שלמה צבי אלתר בריקוד עם הילד היתום פנחס מנחם פשווזמן

קהל המשתתפים, ובראשם בן הרבי מגור הרה"צ רבי שלמה צבי אלתר וסגן רה"ע הרב יחיאל וינגרטן, מחו דמעות של שמחה ועצב במקביל, כאשר היתום הקטן חגג את שמחתו יחד עם בני משפחתו, מכרי המשפחה ואישי ציבור מהקהילה.

המעמד המושקע הופק כולו על ידי ארגון היתומים של בן הרבי מגור, הרה"צ רבי שלמה צבי אלתר. מי ששימחו וריגשו את המשפחה המורחבת וכל השושבינין, הם – הגראמער אהרל'ה וינטרויב וחברי מקהלת 'יחד' עם בעל המנגן עוזיאל דייטש, בליווי הקלידן שימי יאקאב .

אולי יעניין אותך
מקהלת יחד מבצעת את השיר "תּוֹלְדוֹתָם נִשְׁפַּךְ דָּמָם עָלֶיךָ כַּמַּיִם"

במהלך שמחת החלאקה, בן הרבי מגור לקח את ידיו של היתום הקטן והחל לפזז ולרקוד עמו. אחד מחברי המקהלה שנכח באירוע מספר בהתרגשות ל'חרדים אשדוד' על שמחה עצומה שכללה רגעים מצמררים ושמחים כאחד. "היה מרגש לראות את בן הרבי מגור דואג לשמחתו האישית של הילד הקטן ועושה הכול כדי לשמח אותו. הוא מוסר את נפשו למען היתומים של חסידות גור, והלוואי שהארגון הזה יהיה מודל לחיקוי לקהילות וחסידיות אחרות".

יצוין כי השמחה המרגשת נערכה בווילה המפוארת שהוקמה למען יתומי החסידות על ידי הנגיד המפורסם ר' שלום פישר ז"ל ברחוב הסחלב בעיר. ילדיו החשובים ממשיכים את המסורת ומחזיקים את הווילה ומסייעים לארגון ככל יכולתם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מוטי בבצ'יק
2 שנים לפני

וואו שר מדהים!!!!!
פשוט מרגש.

מוטי בבציק
2 שנים לפני

וואו שר מדהים!!!!!
פשוט מרגש.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן