חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עלייה בכמות פינוי האשפה

עיריית אשדוד בשיא ההיערכות לקראת חגי תשרי

חגי תשרי מתקרבים, והעיר אשדוד נמצאת בעיצומה של היערכות מקיפה ומלאת אתגרים, במטרה להבטיח חג נקי, מסודר ורגוע לתושביה. השנה, ההיערכות עולה שלב וכוללת טיפול אינטנסיבי בכ-625 רחובות, 320 פארקים ציבוריים וכ-3,000 דונם של שטחי גינון, לצד פינוי כ-8,000 כלי אצירה שונים, כיכרות ושטחים ציבוריים נוספים ברחבי העיר. כל אלה דורשים תכנון מורכב ועבודה משולבת בין כל אגפי העירייה.

עבודה סביב השעון להבטחת עיר נקייה

מנהל התפעול של עיריית אשדוד פועל מזה כחודש בשיא הקצב, והפעילות רק מתגברת ככל שמתקרבים ימי החג. מאות עובדים, משאיות, מנופים ומכונות טיאוט פועלים מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, כדי להבטיח את פינוי האשפה בכל אזור ואזור בעיר. גם בשעות הקטנות של הלילה ניתן לראות את עובדי העירייה המסורים בשטח, אוספים אשפה כבדה ומרוקנים את הטמונים, במטרה להכין את העיר ליום המחרת.

אגף תפו"ח (תברואה ופינוי חומרים) פועל במתכונת חירום החל מהיום, עם כוחות רבים שפזורים בכל רובע בעיר. אם אתם שומעים רעש במהלך הלילה – דעו שמדובר בעובדים שמוודאים שכל רחוב יתעורר בבוקר כשהוא נקי, בטוח ומוכן לחגיגות.

נתונים מעודדים: עלייה דרמטית בכמות הפינוי

הנתונים מראים שההשקעה הזו מביאה לתוצאות. בהשוואה לשנה שעברה, נרשמה עלייה משמעותית בכמות האשפה שנאספה. במהלך 5 הימים האחרונים נאספו באשדוד לא פחות מ-2,095 טון אשפה, עלייה של 50 טון לעומת אותה תקופה בשנה שעברה. הצפי הוא שעד ערב החג ייאספו מעל 3,100 טון אשפה – שיא חדש בתולדות העיר.

אולי יעניין אותך

ניקיון הפארקים והכנות נוספות

מעבר לפינוי האשפה המוגבר, העירייה דואגת לשטיפה, גיזום וניקוי של הפארקים הציבוריים הרבים בעיר. עבודות הגינון כוללות שתילה מחדש, טיפוח ערוגות וגיזום עצים, כדי להבטיח שכל תושבי העיר יוכלו ליהנות מפינות ירוקות ומטופחות במהלך החג.

שיתוף פעולה קריטי מהתושבים

על מנת להבטיח שההיערכות תישא פרי ושכולנו נוכל לחגוג את החגים באווירה נעימה, קריטי שכל תושב ישמור על כללי הסדר והניקיון. יש להימנע מהוצאת פסולת לרחובות במועדים לא מתאימים, ולעשות שימוש נכון בכלי האצירה.

המשימה: אשדוד נקייה ומוכנה לחגי תשרי – עיריית אשדוד עושה את כל המאמצים כדי לספק לתושבים סביבת חיים נקייה, וההיענות של התושבים חיונית להצלחת המאמץ המשותף. יחד, נוכל להבטיח שהחגיגות יעברו בניקיון, סדר ורוגע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
לְשָּׁנָה הַבָּאָה לֵישֵׁב בְּסֻכַּת עוֹרוֹ שֶׁל לִוְיָתָן
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן